haarelastiekjes (beugelelastiekjes)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou heb ik op aanraden van iemand van die elastiekjes gekocht maar hoe krijg ik die makkelijk in haar haartjes???

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zijn dat die hele smalle 'rubberen/plastic'? ik kreeg dat eerst ook niet voor elkaar haha maar je kunt ze nog best wat uitrekken hoor.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

En dan krijg je ze er niet meer uit ;) ik niet in ieder geval (dochter heeft krullend haar) en om nou elke avond met een schaar in de weer te gaan bij een meisje dat niet stil kan zitten....dus ik gebruik toch maar weer kleine stoffen elastiekjes.

4. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik gebruik ze ook. De zwarte zijn stugger dan de gekleurde, die rekken veel meer mee. Meestal rek ik ze tussen duim en wijsvinger goed uit, pm ze daarna om het haar te doen.

Eruithalen doe ik door het elastiekje ietsje lis te trekken, dan het haar bij de hoofdhuis vastpakken en dan kan ik het er zo uittrekken.

Ik vind ze echt ideaal. Ze trekt ze er zelf niet uit wat ze met een stoffen elastiekje wel deed. En ook om een klin vlechtje staat het mooier.

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook vlechtenelastiekjes, alles anders trekken ze eruit

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Zie foto

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Die stoffe elastiekjes glijden uit, mijn dochter heeft van dat prettige dunne supergladde haar(ze heeft wel veel haar gelukkig) net als mama..

Die zwarte zijn inderdaad superstug, de gekleurde had ik nog niet geprobeerd..:D

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een schatje!

Deel Deze Pagina