Lieke slaapt sinds een dag echt heel erg veel. Gistermiddag kwam ik thuis rond 5 uur en toen was ze in slaap gevallen in de wagen. Geslapen tot 7 uur en heeft ze gegeten, daarna tot 9 uur bij mn man op schoot geslapen. Even wakker geweest voor het badje en om kwart over 9 in bed gelegd. Heb haar om half 12 wakker gemaakt voor de late voeding en haar om 12 uur weer in bed gelegd. Ze heeft flink doorgeslapen en heb haar om 7 uur maar wakker gemaakt voor voeding om een beetje in het schema te blijven. Sindsdien ligt ze nog te slapen en ik ben bang dat ik haar straks om 11 uur wakker moet maken voor voeding. Dat ze 's avonds zoveel slaapt ben ik gewend want dat doet ze super sinds een paar dagen en ook al een paar nachten dooorgeslapen maar dan kwam ze maximaal om 6 uur 's morgens en wel huilen van ik heb honger. Ook moet ik haar sinds een week wakker maken voor de late voeding. Wat zeggen jullie, lekker laten slapen ze heeft het gewoon nodig? Ik weet dat baby's veel slapen maar ben dit niet van haar gewend vandaar. Ohja ze is mrg 11 weken! Oke hoe bizar nu ik dit schrijf begint ze te huilen haha, maarre kan dit ineens zoveel slaap nodig hebben?
Kan een sprongetje zijn: veel kleintjes gaan dan slechter slapen, maar sommige ook juist meer, (wat een geluksvogel ben je zeg, ). Lekker laten slapen en laat dat schema maar even voor wat het is: als ze honger heeft, drinkt ze wel, (misschien wil ze dan per keer wat meer en kom je op 1 fles minder over de dag uit). Slaap is erg belangrijk, zeker als ze het zelf aangeven, dus lekker laten gaan! En genieten van de rust die je even hebt,
Ja, ik moest ook meteen aan een sprongetje denken. Ons meisje slaapt dan vaak ook meer (en drinkt minder ). En als ze elf weken is, kan het de 12 wekensprong zijn, was hier ook met 11 weken. Als ze tussen de slaapjes door wel helder is en verder een goede indruk maakt, zou ik me geen zorgen maken. Integendeel, geniet ervan
fynn slaap deze week ook erg veel. ik denk dus ook een sprongetje. fynn was een ramp met overdag slapen en sinds 2 weken gaat het echt goed!dus voel me nu echt gezegend.lekker er van nemen hoor.ik heb eindlijk weer tijd voor het huishouden (gut wat klinkt dat burgerlijk)ik kon echt overal op schrijven.ik zou je kleine lekker laten slapen hoor.heeft ze gewoon even nodig
dat gebeurd hier dus ook sinds 2 dagen...als hij 3 uur in totaal wakker is geweest is het veel hij is van 26-01-09 dus volgens mij ook de 12 weken sprong grtz RAmona
thx meiden! Ze doet het verder prima dus maak me geen zorgen! En idd genieten we er stiekum lekker van haha