Pfff, het begint steeds moeilijker te worden om hoop te houden! Nu ben ik voor de 2de maand bezig met Clomid (2x 50 mg p/d), en allerlei gevoelens vliegen door mijn lichaam. De eerste maand van de Clomid was teleurstellend; geen zwangerschap.. Maar ik moet ook denken; wel een eisprong..! Die had ik namelijk niet of nauwelijks.. Maar de moed gaat me nu in de schoenen zitten.. 8 jaar lang al bezig,miskramen,BBZ operatie,eileider verwijderd.. Het zal waarschijnlijk door de Clomid komen dat ik me zo rusteloos voel, maar het is erg verwarrend allemaal! Ik moest het even kwijt,sorry.. (ik mag me al wel gelukkig prijzen met een prachtige zoon van 11 jaar, maar daarintegen is het soms moeilijk te begrijpen dat ik op mijn 15de wel zwanger raakte,en dat ik nu op mijn 27ste zoveel moeite moet doen .. pffff...) Liefs,Alida
Jeetje meid dat is allemaal nogal wat .dat onrustige gevoel zal ook idd wel te maken hebben met clomid zijn tenslotte allemaal hormonen wat je slikt, en elke vrouw weet ongetwijfeld wel wat hormonen met je kunnen doen Je moet je ten eerste natuurlijk voor blijven houden dat je wel een eisprong hebt nu en zoals je weet duurt het vaak bij vrouwen die nergens geen last van hebben ook maanden vooraleer ze eindelijk in verwachting zijn . Maar goed dat neemt natuurlijk de pijn van 8 jaar tobben niet weg Je mag je idd al gelukkig prijzen dat je al een zoon hebt, en waarom het toen wel ging en nu niet?? Tja denk dat niemand je daar een antwoord op kan geven, veel vrouwen waaronder ik worden op jongere leeftijd bij een poep en een scheet zwanger en wanneer men graag nog een keertje het hele traject wil lopen lijkt het ineens eeuwen te duren (8 mnd) dat staat natuurlijk in schil contrast bij jou maar bedoel ermee te zeggen dat leeftijd waarschijnlijk toch ook wel een rol speelt al ben jij helemaal jong genoeg nog toen was ik net bevallen van de 1e .het blijft een wonder om alleen al in verwachting te geraken en een nog groter wonder als je die tegenwoordig mag volbrengen . Troost je met het idee dat het nu mischien wel snel raak zal zijn nu je aan de clomid bent, heb zoveel positieve reacties gelezen van vrouwen die binnen 3 mnd zwanger waren na het aan de clomid gaan Heel veel succes meid, en gooi het er hier lekker uit daar is het forum voor Succes
Och meissie, kan me zo goed voorstellen wat je bedoelt!!! Wat oneerlijk ook soms he...de een is per ongeluk zwanger en de ander moet er zoveel voor doen....kunnen ze dat niet een beetje beter doseren? Een vriendin van mij werd per ongeluk zwanger toen ze 17 was, wat resulteerde in een mooie zoon. Toen ze op haar 25 er eentje bij wilde....ging dat dus niet! Ook zij heeft operaties gehad, hormonen etc...uiteindelijk heeft ze via IVF nog twee gezonde zoontjes gekregen.... Ik zie haar nu niet meer door verhuizingen e.d. maar ik ben nooit haar wanhoop vergeten... Ik geef je een dikke knuffel meid, en ik hoop voor je dat de Clomid een heel mooi resultaat gaat krijgen!!!
Wat fijn om jullie antwoorden te lezen.. Uiteraard hou ik me vast aan onze zoon..Tenslotte zijn er zovelen die geen kinderen kunnen krijgen,en ik heb dat wel,ondanks dat ik zo jong was.Maar op het moment nemen andere gevoelens de overhand.. Ik houd via een web-log alles bij..Het geeft mij een prettig gevoel om je gevoel neer te kunnen zetten.. http://www.verwachting.web-log.nl Liefs,Alida
Hoi Alida, 8 jaar bezig...dat is onmenselijk, nietwaar?! Je eerste eisprong is toch een lichtpuntje hoor..probeer je daar aan vast te houden. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!