Ineens veel ziek als volwassene

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindy92, 10 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.268
    417
    83
    Ik heb na corona er long covid aan over gehouden. Sindsdien ben ik om de haverklap ziek. Soms al als ik iets over mijn grenzen heen ga.
    Ik slik ook multi vitamine en extra vitamine D. Verder heb ik het maar langzaam geaccepteerd dat het zo is in mijn geval.

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.326
    3.320
    113
    Vrouw
    JIj hebt je er duidelijk in verdiept! Dank voor je tips, ga ermee aan de slag!

3. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Hier herkenbaar maar dan bij de kinderen. Ik wordt er moedeloos van!! Voorheen echt niet vaak ziek en sinds juli iedere maand, soms zitten er nog geen 2 weken tussen. Ik ken dit helemaal niet, en mijn oudste is al 8 jaar!
    Ik doe er ook alles aan, genoeg groenten en fruit, een goede Echinacea, goede vitamine D, af en toe een multi, veel naar buiten, handjes wassen etc. Help allemaal niks!
    Ik hoor ook verhalen over dat onze weerstand een tik heeft gehad van de corona maatregelen... Heel vervelend!!

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.213
    4.514
    113
    Ik pak ook weer veel virussen mee. Ben in dec flink grieperig geweest, echt een week goed ziek. Daarna af en aan verkouden, hoesten. Etc. Er gaan ook gewoon weer veel dingen rond. En daarbij hebben we ook weer allemaal contact met elkaar. Mensen blijven ook bij verkoudheid echt niet thuis (begrijpelijk) en de kinderen pikken op school ook alles weer mee, wat ze aan mij doorgeven.
    Ik slik dit jaar ook voor het eerst dagelijks vitamines, C, Multi en magnesium.

Deel Deze Pagina