Hoi, Mijn kindje ligt in een volkomen stuitligging (volgens de mevrouw van de pretecho) en de voetjes zijn al ingedaald. Volgens haar is er weinig kans dat mijn kindje nog gaat draaien. Ik ben nu 34 weken zwanger. Ik voel ook duidelijk dat mijn kindje met zijn rug en hoofdje boven mijn navel ligt. Nu ben ik me helemaal aan het inlezen over de keizersnee en vraag ik me af waar ik beter af ben; in het AZM of in het Atrium? Wie heeft er ervaring in één van deze ziekenhuizen? Mag de partner aanwezig zijn, ook bij algehele narcose? Ik ben nl als de dood voor de ruggeprik. Zowel negatief als positief is welkom. Het moet nog blijken of het zover komt, maar ik bereid me liever alvast een beetje voor Van de week weer een afspraak bij de vk, als hij nog in stuit ligt, verwijst zij me door voor een echo.
Ik heb geen ervaring met een kz maar ik ben bevallen in het AZM. Ben de hele zwangerschap onder controle geweest in het Atrium maar ik heb een erg chauvinistische man dus dat kind moest in Maastricht geboren worden... Mijn bevalling heeft 24 uur geduurd en heb daarvan 22 uur in het AZM doorgebracht. Ik moet zeggen: verpleegsters waren heel vriendelijk,gynaecologen heel goed,goede nazorg,kortom geen problemen gehad. Succes!