Heeft iemand hier ervaring mee: 4 oktober heb ik een ongeluk gehad, ben op plank meegenomen ivm nek / rug klachten gelukkig geen afwijkingen maar heb er toch nog maanden last van gehad evenals vermoeodheid en slechte concentratie.. Ben een maand na ongeluk zwanger geraakt en op een gegeven moment werden de nekklachten minder alleen de extreme vermoeodheid bleef..als ik over mn vermoeidheid heen ging waren er wel weer wat nekklachten maar die kon ik zelf goed oplossen en had geen fysio meer.nodig.. Nu heb ik echter sinds een aantal dagen weer last van mn nek die ik zelf niet meer in de hand kan houden dmv oefeningen.. Ook de vermoeidheid wordt steeds erger en krijg ik meer moeite met concentratie... Is dit een terugval en is dat normaal? Komt hrt door hormonen? Kan het door zwangerschap komen? Of gebeurd dit vaker na een ongeval?? Iemand advies of zelfde meegemaakt? Ik wil in ieder geval weer naar de fysio en zal mijn rechtsbijstand er ook over inlichten dat ik weer met nekklachten terug na de fysio ga...
Ben geen medisch expert, maar het is natuurlijk wel zo dat door de zwangerschap de banden in je hele lichaam (dus niet alleen in je bekken) week gemaakt worden. Dus heel onwaarschijnlijk dat het een en ander met elkaar te maken heeft is het niet.
Het zijn wiplash achtige klachten.. ze mogen het geen wiplash noemen meer.. Mijn fysio zei dat je het er wel mee kunt vergelijken.. Maar omdat ik maar weinig klachten nog had en geen fysio dacht ik er zowat af te zijn maar nu begint het juist weer op te spelen en vroeg me af of dat normaal is..
jep,hier oktober 2010 van achter aangereden in der loop der tijd alleen maar erger geworden tot op heden conclusie postwhyplash syndroom(chronishe whiplash) begin augustus /september met revalideren kom er nooit meer vanaf helaas.en de verzzekering van tegenparty is heel drama nu kopen ze t af want wij willen rust heb van hun alleen meer stress en dus pijn. kan niet meer tegen drukte ook niet van de kids,kan huishouden byna niet meer,werken helemaal niet zit ziektewet uwv ga zo maar door meer info via pb als je wil ga naar dokter informeer de verzekeringen en eventueel letselschade advocaat
klinkt bekent.. gelukkig niet bij mijzelf maar bij mijn moeder. Ongeluk is inmiddels 15 jaar geleden.. Maar ze heeft nog regelmatig veel pijn. Verzekering was ook hier een drama met een grote D.. tot ze op een moment zich heeft laten afkoppen met een schijntje, gewoon omdat ze te moe was om door te gaan
nanette wij zijn er behoorlijk tevreden mee met wat ze afkomen maar ook wij willen eraf en dat is juist hun bedoeling
Ik ben nu 9 jaar geleden aangereden van achteren. Ik kon mijn hoofd niet meer zelf overeind houden en ben er dmv fysio aardig bovenop gekomen. Ik had met vlagen meer pijn. Na een drukke dag, te veel doen in huis of spanning. Tijdens mijn zwangerschappen echter een stuk minder last. Helaas nog steeds last wat blijvend is. Blijf goed bewegen maar toe geen zware dingen. Hopelijk kom je er nog vanaf.
Heftig die verhalen van jullie Ik ga morgen weer naar de fysio hopelijk dat het dan snel beter gaat... Vergoedingen heb ik tot nu toe al wat gehad, mn rechtsbijstand zit daar wel achteraan gelukkig... Alleen tegenpartij wilde het afsluiten maar dat wil de das nog niet doen I.v.m dat ik nog niet geheel klachtenvrij ben..
Bij mij wilde ze eerst ook schikken, hier ben ik toen ook niet mee akkoord gegaan. De fysio werd wel vergoed door de tegenpartij maar na 2 jaar elk kwartaal een vragenlijst invullen zijn ze overgegaan tot betalen. Niet te snel toegeven hoor!
Ik heb een eenzijdig ongeval gehad...nouja eenzijdig... Ik was op de mountainbike en opeens stak een boom over. Flinke hersenschudding, verminderde reflexen en nekklachten. Nu 4 jaar later nog steeds klachten bij bepaalde activiteiten...maar sinds een week worden de klachten steeds erger. Vermoed dat het hier wel met de zwangerschap te maken heeft. Heb je ook een hersenschudding gehad? Daar kun je ook heel lang last van hebben hoor...ik heb echt opnieuw moeten leren klok kijken en heel veel moeite met namen onthouden..lange woorden etc