Ervaringen maxi cosi priori sps

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ImAmommy, Jan 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Hoi dames,

Wij zijn dringend op zoek naar een nieuwe autostoel voor onze dochter en kwamen deze tegen op internet. Hij is afgeprijsd en aangezien wij op het moment qua financiën niet veel geld kunnen missen, lijkt het ons goed te doen. Maar is het ook een goede/fijne autostoeltje?
    Wat zijn jullie ervaringen?

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Prima stoel hoor. Bij onze kinderwagen is hij daar ook nog aan vast te koppelen.

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Oh is dat bij deze ook mogelijk? Ik weet wel dat we een maxicosie babystoeltje op onze kinderwagen kan. Zou gaaf zijn als deze ook kan :D ga het eens uitzoeken.

4. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Volgens mij kan deze echt niet op een kinderwagen bevestigd worden hoor. Is namelijk gewoon een groep 1 autostoel ;). (Ik zie graag een foto hiervan als het wel kan :D)
    Maar als er een verkleiner voor het hoofd bij zit, is het volgens mij een prima autostoel.....
    Wij hebben zelf een Assix en een Pearl maar die zijn idd wel een stuk duurder....

5. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

Aug 23, 2015
    1,614
    1
    36
    Dank voor de reacties. Ik zie nu dat andere maxi cosie stoeltjes ook flink zijn afgeprijsd & gaan nu voor een rubi. Is makkelijker te installeren en heeft een goede neksteun :)

Share This Page