"ineens" voel ik me dik

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanuk, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je schrijft: 'ineens voel ik me te dik'. Dat is de bekende knop die omgaat, houden zo, als je graag wilt afvallen. Ik voelde hem ook, 3.5 maand geleden ongeveer, misschien iets korter geleden. Ik was het beu, ik woog (en weeg nu nog steeds wel) teveel, en wilde dat veranderen. Ik ben gaan sporten, en gezond gaan eten. 6 keer per dag minimaal. Ik ben de koolhydraten drastisch gaan verminderen, maar niet uitbannen. Doe je dat (a la Atkins dieet) dan zul je de eerste paar maanden mega afvallen om daarna te stagneren. Je metabolisme verandert dan enorm en je zult op den duur heel veel moeite krijgen om verder af te vallen. Ik eet soms een halve pizza, of een bord pasta, 1 a 2 keer epr week eet ik echt iets mega koolhydraatrijk, dat geeft je stofwisseling weer even een boost. Verder eet ik geen brood of aardappelen. Van brood ga ik mega aan de diarree, en aardappelen eet ik niet meer vanwege die extra koolhydraten. Ik zoek het dus wle echt uit, dat ik genoeg binnen krijg. Ik ben nu 14 kilo kwijt, en ik eet echt 6 keer epr dag, als brood vervanging eet ik gebakken eireren met spek, omelet, goed gevulde salade, dus ook met extra's als cashewnoten etc.
    Ik vind het prima vol te houden, heb geen last van suikerdips, die verslaving is gewoon weg, ik drink water en thee en voel me zoveel beter. Nog minimaal 10 liefst 15 eraf en dan ben ik er. Iig. 10. Dus nog even doorzetten. Succes! je kunt het!

Deel Deze Pagina