ineens vroeg wakker

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ikke1981, Aug 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Wil graag jullie ervaringen met kleine dreumesen.
    Heeft jullie kleintje ook ineens een fase gehad dat ze wel erg vroeg wakker worden?

Hier is het de laatste dagen ineens tussen 5.15 en 5.45 wakker word, en dan ook echt klaar wakker. Hij klets lekker de oren van je hoofd en gaat lekker spelen enzo, erg gezellig, vind hij dan, wij niet.

Normaal sliep hij makkelijk tot 7.30/8.00 en als hij naar het kdv moest werd hij moeite wakker om 6.45.

Later naar bed brengen werkt ook niet, heeft nog nooit gewerkt trouwens bij hem, hij werd altijd op zijn tijd wakker.

Quinn is nu trouwens bijna 21 maanden.

2. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    ja hoor, hier ook al een paar dagen!

hij slaapt normaal tot 9u, nu wordt hij wakker om 6u30, zal wel een fase zijn!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    verder geen ervaringen?

4. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Hier altijd tot ongeveer 7.00, nu ineens om 5.30. Klaarwakker, kletsen en spelen. Dikke pret, maar niet voor mama en papa. Die werken ook late diensten en slapen dan pas om 0.30. Dan is 5.30 wel errug vroeg!

5. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    hahahaha ik post net dezelfde vraag.

hier dus ook hetzelfde al een paar weken is het feest is meneer ineens om 6 uur wakker ipv 7.30 grrrr mama heeft ook nog wat slaap nodig. Want ook wij werken allebei late dienste en liggen niet voor half 1 in bed zucht t is te hopen dat dit niet lang duurt

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook al, sinds een week of 3 nu.

Ik begin aardig op te raken. Normaal werd meneertje altijd al rond 6 uur wakker, maar het is tegenwoordig 4 uur/half 5, en dan ook echt klaarwakker. Dan wil 'ie eerst even drinken, maar dan moeten we daarna toch echt naar beneden om te gaan spelen, pff! En 't ergste is dat 'ie om half 3 ook nog wakker wordt en dan wil drinken. Kortom: ik ben MOE!!

Share This Page