helpt warm water|?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babytje, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    helpt warm water om te poepen vor een baby?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Lauw water helpt ons ook, dus ik denk dat het ook wel voor een baby helpt. Weet het niet zeker hoor, dus ik zou nog even andere antwoorden afwachten :) Ik zie er in ieder geval geen kwaad in. Wel zou ik dan afgekoeld gekookt water gebruiken (lauw).

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    1 druppeltje olie door de voeding doet ook wonderen!

4. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    zonneloemolie ofzo? en hoe snel duurt het voordat dat werkt? ze had namelijk vrijdag diarree en nu sinds die dag neit meer gepoept, ze wordt steeds wakker met buikpijn.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nee, je kan het beste olijfolie of sla-olie door de fles doen.
    Probeer het eens. Wel zou ik, als het te lang duurd voordat ze weer gaat poepen, de huisarts even bellen. Succes!

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ok, ga het zo gelijk proberen met olijfolie! bedankt!

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Wat ook kan helpen is flesvoeding klaarmaken met wat extra water bijv 3 schepjes op 100 water. Wel moet ze dan wel goed de fles leegdrinken.

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier helpt lauw water wel. of idd een druppel olie

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Theelepeltje jusórange geven.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    inderdaad dit werkt vrij snel. toen ik overstapte van borst op fles had alicia ook last van verstopping en had z'n 3 dagen niet gepoept. na een druppel olie in der flesje had ik ineens een luier of 3 tot de nok vol :) en sindsdien poept ze 1x per dag :)

11. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Jippie! Twee keer olijf olie erbij in gedaan en ze heeft eindelijk gepoept! Dat werkt snel zeg! heb er een heel ander kind voor terug, ze is weer rustig en ja ze heeft de fles weer leeggedronken! Joepie,
    Dank jullie wel voor de tips! :p

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Sinaasappelsap (of ander citrusfruit) kun je beter niet geven voor het eerste jaar. Dat is niet goed voor de darmpjes. Die zijn helemaal nog niet eraantoe om dat te verwerken. Dus misschien krijgt de kleine er inderdaad wel ontlasting(diarree) van, maar mogelijk ook darmkrampjes!

Ik zou het met extra water of olie proberen? en anders de huisarts om advies vragen..

13. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    als ik in mijn eigen groeiboekje kijk dan kreeg ik met drie maanden al verse jus! maar ja tegenwoordig mag dat niet meer!
    ik heb het dus gisteren twee keer met olijfolie gedaan en dat hielp. Is het dan wel goed om elke dag 1 fles met olie te geven of is dat weer teveel van het goede?

14. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    ik deed elke ochtend met de eerste fles een druppel sla olie in haar flesje. en sindsdien heeft ze weer normale ontlasting.

heb dat ongeveer 2 weken gedaan.

Deel Deze Pagina