Nu hoor ik allerlei verschillende berichten over het eerste hapje. De een zegt je moet beginnen met de groente en de ander zegt met het fruit. Met welke zijn jullie begonnen?
Ik ben begonnen met fruit,maar zeggen vaak dat je het beste met groente kan beginnen.Fruit is wat zoeter en dat lusten de meeste baby's wel dus vandaar dat ze zeggen dat je beter met fruit kan beginnen.Ik heb er verder geen last van gehad,ze lust het alle twee erg graag
Toevallig zeiden ze van de week op het cb dat ik moch beginnen met een groentehapje. Ik heb eigenlijk helemaal niet gevraagd, waarom niet eerst fruit, want dat hoor je toch vaker. Maar ze smult heerlijk van de worteltjes. Dat is ook erg zoet en ik maak het een beetje warm.
Wij zijn ook met fruit begonnen... Maar groente ging er vanaf het begin en nu nog steeds veel beter in als fruit!
Ik weet niet meer waar ik mee begonnen ben bij de jongste maar de oudste met peer. Ik heb het op het cb nagevraagd omdat ik ook gehoord had dat je beter met groete kon beginnen dan met fruit, maar daar zeiden ze dat het niks uitmaakte wat je deed. Als je maar een beetje om en om aanbood zal ik maar zeggen. En idd onze oudste eet even graag fruit als groete, haar maakt het niet uit en onze jongste idem.
Ben begonnen met broccoli maar dat was geen succes. Toen maar een paar dagen banaan, dat werd wel gewaardeerd. Daarna een beetje om en om groente en fruit. Fruit is duidelijk lekkerder maar zoete groente als pompoen en wortel gaat ook wel.
Begonnen met groenten, Justin vind nu van alles lekker, behalve witlof.. En 2 weekjes daarna fruit, dit vond hij toen helemaal om te smullen.
Ik ben met fruit begonnen, zelf gemaakt.. Een appeltje gekookt en fijn geprakt tot moes en ze vond het heerlijk!
Ik ben met groente begonnen, omdat die smaken hartig zijn en ze daar meestal meer aan moeten wennen. Later ben ik fruit gaan geven, dat de meeste wel lusten doordat het zoet is