Vanaf week 12 dronk siem 4 flessen 180/6 Daarna 2x210/7 en 2x 180/6 Daar deed hij het prima op! Groeide goed, vrolijk goed slapen... Sinds een paar dagen is hij onrustig en heeft weer 5 flessen 180/6 Nu vindt mijn omgeving jammer dat ik daar aan heb toegegeven... Is het zo erg da ie nu weer 5 flessen heeft? Of is da een teken van hapjes?
NEEE joh !! Dat is echt niet erg hij id pas 3 maanden !! En hapjes ? Nee dat al helemaal niet. Waarschijnlijk een groeispurt of meer trek. Jij hebt toch ook niet elke dag evenveel honger ? Niks van je omgeving aantrekken hoor volg je kindje
Wat jouw omgeving er van.denkt..who cares! Jammer/toegeven..dat zijn toch geen termen als we het over een baby van 3 maanden hebben??.hallo, je kindje heeft gewoon honger,hij is lekker aan het groeien! Als jij op 5 flessen een tevreden kindje hebt, lijkt me dat waar het om draait! Dus je doet het goed hoor Met hapjes kan je evt beginnen als je kindje 4 maanden.is.Maar het gaat tot 6 maanden echt om proeven, een paar lepeltjes, niet om honger te stillen.
Huh? Wat is de reden dat je omgeving dat jammer vindt? Het is toch niet hoe minder hoe beter? Ik vind hetnjuist goed dat je toegeeft aan zijn behoefte.
Thnx ladies... Vandaag maar 4,5 fles... Een fles niet op gedronken... Mss idd spurtje of begin 19 wkn sprong. Gelezen dat die nu al kan beginnen... Slapen overdag ook een ramp namelijk, zoekt aandacht...
Joh hier komt ook nog regelmatig eem extra fles aan te pas hoor! wat een stomme opmerkingem van je omgeving! En tot 6 maanden 'mag' een fruit/groentehapje nog geen volledige fles vervangen...
Thnx... Inmiddels zitten we weer op 4 210/7 Ondanks 5 180/6 sliep siem erg slecht overdag helemaal niet. 2 dagen zelfs 10-17 wakker met 2 haze slaapjes van 15/20 min Zaterdag 07:30 180/6 09:00 bed in geslapen tot 10:30 om 11:30 210 gegeven En om 12:30 bedje in en tot 15:00 geslapen! Daarna fles 210 en van 16:30-18:00 weer geslapen... En zo om 19:30 weer 210 met rijstebloem en vancohtend om 08:00 werd hij wakker... Siem heeft wel meer nodig gehad maar dus per fles meer dan een fles meer... We hebben idd een fles meer er van gemaakt omdat hij na 2,5/3 uur steeds kwam... Na ja wij moeten ook nog leren...
Ik vind maar 4 eet/drink momenten per 24 uur echt extreem weinig voor een 3 mnd oude baby. Probeer jezelf te beperken tot maar 4 voedingsmomenten per 24 uur ( dus incl drinken), dat kan toch nooit gezond zijn?