Wie is er ook zo snel hersteld na de bevalling? Hebben jullie jezelf afgeremd in bepaalde dingen? Ik dwing mijzelf om rust te nemen, maar ik merk dat ik echt aan het in kakken ben van het niets doen. Ik wil graag weer gaan hardlopen en voetballen. Het liefst zou ik een dagje gaan werken.. Na mijn eerste bevalling was ik verbazingwekkend snel hersteld. Geen kraamzorg nodig gehad ( 20 minuutjes voor controle baby) geen hulp helemaal niks 1 dag na de bevallingen ik lekker alleen boodschappen gaan doen. Mijn tweede bevalling naderde en ik was ergens doodsbang. Bij de eerste ging alles zo vlot en makkelijk dat geluk kan ik niet weer hebben. En ja hoor ook na mijn 2e bevalling zo snel hersteld. Na mijn eerste had ik wel een beetje last met plassen, branderig door schaafwondjes. Maar nu? Echt niks 0,0 last geen centje pijn... Daarbij komt ook nog dat net als mijn eerste ook nummertje twee alweer doorslaapt.
Hier 3 kids en ook 3 keer niets geleden met de bevallingen. Was meteen bij allemaal al in de weer met vanalles, soms tussendoor wel lekker relaxen (meer omdat het moest haha). Geniet er van meid!
He gelukkig een 'lotgenoot' . Na weer een dag hangen op de bank besloten om morgen naar mijn voetbaltraining te gaan, rustig een balletje trappen lekker in de buitenlucht onder de mensen!
Hier ook twee keer een heel snel hersteld, beetje vergelijkbaar met jou. Ik heb mezelf ook niet afgeremd ofzo (dat kan ik toch niet ). Ik zou er gewoon lekker van genieten dat je je nu alweer zo goed voelt.