ik bloed

Discussie in 'Miskraam' gestart door Utrecht, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    o nee is het dan echt weer mis??

ik zit net de hele tijd op de laptop lekker alle zwangere buiken te bekijken hier op het net, krijg ik een beetje last onderin mijn buik...
    maar verder niets aan de hand en kijk gewoon lekker door, tot ik even moet plassen...

met afvegen neem ik bloed mee!!!
    26 april ben ik gecuretteerd en daarna zwanger geworden ik ben zo bang voor weer een miskraam!!

heb net direct vk gebeld, hij zegt hier niets over te kunnen zeggen omdat het niet veel bloed is. Het kan een innesteling zijn...maar ik vraag me af ook met 7weken????

ik moet morgen terug bellen....maar wat een onzekerheid, ik tril gewoon helemaal!!!

heeft iemand ervaring hiermee...ik bedoel dan het bloeden en dat dit gewoon kan zonder het slecht af te lopen???
    ik hoop het zo....

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb bij 5 miskramen bloedverlies gehad, maar ook bij deze zwangerschap in de eerste weken. Houd moed! (En vraag om een eco morgen, dan weet je of er een hartje klopt.)

Suus

3. Female

Female Niet meer actief

Wat spannend, ik duim voor je dat alles goed is. Ik zou ook om een echo vragen, nog een week in zulke onzekerheid is ook niet te doen...

4. Utrecht

Utrecht Actief lid

7 mrt 2011
    135
    0
    0
    utrecht
    ik ben vandaag geweest, ze kunnen nog niets zien en de bloeding zou een innesteling kunnen zijn, hij schat me op 5weken en moet nu over 3weken terug komen...
    wat spannend en een angstig gevoel kan dat met zich meebrengen zeg...ik heb hiervoor al een keer gehad dat ik ook vroeger was dan ik dacht en uiteindelijk eindigde in een MA...
    nog even afwachten dus...

5. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi,

MIsschien dat ik je hiermee een beetje moed kan geven al weet ik dat het weken wachten echt heel moeilijk is in zo een situatie.

Zelf ben ik na een miskraam direct zwanger geworden en heb vanaf het begin ligt bloedverlies. Zelfs nu nog terwijl ze goed trapt.

Het is afwachten en echt vragen om een echo dat is het enige dat je rust kan geven.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes,
    Krissa

Deel Deze Pagina