Hoi, Ik heb as zondag of maandag me nod En heb zondag 15 aug gemeenschap gehad zeg maar en ik had zondag 15 augustus in de ochtend een posi ovu test en zondag avond was die weer negatief! Nu heb ik donderdag heel ligt posi getest ( zwangerschapstest ) moest echt super goed kijken en vrijdag was hij iets duidelijker en vandaag ook weer net iets duidelijker! Je ziet hem wel gewoon staan maar heel vaag! Bij me zoontje teste ik op dpo 11 positief met een mooi streepje! Kan het zijn dat het bij elke zwangerschap anders is hoe snel en hoe duidelijk je posi test of is dit geen goed teken dat het toch mis is? Hoop snel wat te horen!!!
Melden ik gisteren avond nog dat ik een posi cb test die zwanger Zei!!! Vanochtend zei die weer niet zwanger!!! Wordt er niet goed van! Nog geen ongi te bekennen en toen ik de test strip eruit klikte had hij bijna Dezelfde kleur! Zou het kunnen dat ik gewoon savonds beter test dan ochtend? Raar allemaal hoor! Kan nu nog niet echt blij zijn! Temp was nog wel gewoon hoor!!! Wat denken jullie ervan? Xxx
hoi, het blijft een beetje onduidelijk zo. Ik zou even een paar dagen wachten. Als je dan nog niet ongesteld wordt moet ook een ochtend test donker zijn. Het kan wel dat de test het ene moment beter reageert dan het andere moment. Het blijft inderdaad nog even spannend ja. Mirjam
gisteren zei de cb digitaal zwanger en de indicator 1-2 alleen smiddags uit het werk na het plassen veegde ik wat roze weg en dat is nu nog steeds geen krampen en ook niet heftiger geworden.... net weer de cb met indicator gedaan en die zei net niet zwanger... moet ik er nu maar vanuit gaan dat het echt niet goed is? anders had hij wel zwanger aan gegeven en zoveel heb ik van te voren niet gedronken..... wat een elende....
hoi, als ie nu helemaal niet meer kleurt heb ik ook weinig hoop inderdaad. Afwachten maar. Succes en sterkte! Mirjam
hij geeft geen zwanger mee aan... de gewone testjes met een streep blijven hetzelfde... en hoe lang kan het duren voor het echt allemaal loskomt..dat ik zeg maar ongesteld wordt ofzo... het blijft allemaal maar roze nu vanaf gisteren middag en heb geen krampen ofzo... ik hoef geen ha of vk daarvoor te bellen toch?
hoi, nee je hoeft niet te bellen, kan gewoon afwachten. Kan best een poos duren. Wel een week of langer. Kijk het maar aan. Als je het te lang vindt duren of je krijgt klachten dan wel contact opnemen met huisarts of verloskundige. Mirjam