Ineens weer een vage test in handen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by limmeke, Jul 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Hallo

de 28ste juni heb ik positief getest met een vage streep. Aangezien ik al paar miskramen gehad heb in het verleden, ben ik uitermate onzeker en heb ik elke dag zon matcare testje gebruikt en zag hem gelukkig steeds duidelijker worden. Ook namen mijn kwaaltjes toe, misselijk, buikkrampjes, steken, pijnlijke borsten etc. laatste zeer duidelijke test was 05/07, die ik samen met mijn kinderen gedaan heb.

Gisteren stond ik op met onbestemd gevoel dat het toch niet goed zat, ik heb gisterenmiddag nog keer met matcare getest en ik schrok me rot toen ik ineens nog maar een supervaag lijntje had. echt zo vaag dat je hem onderhand in het licht moest houden.
    Vanmorgen opnieuw getest met ochtendurine ( heb wel gisterenavond veel gedronken en vannacht niet hoeven plassen dus weet niet of die geconcentreerd genoeg is). Streepje werd iets duidelijker, en is met blote oog te zien, maar niet zo duidelijk als de testen van vorige week.
    Heb verder nog steeds al die kwaaltjes, van erg misselijk opstaan, pijn in borsten is ook weer terug nadat die gisteren zo goed als weg was..

Ik ben echt doodsbang dat het mis is. VK zei dat ik maar afspraak moest maken voor over 1.5 week voor echo.. dan konden ze eventueel hartje zien.. en dat zolang ik niet bloedde.. ik gewoon zwanger was.
    Maar met 5.3 week is dat hormoon toch niet alweer zover gedaald dat een test niet meer duidelijk is? Moet ik er nu gewoon rekening mee houden dat ik 1 dezer dagen een miskraam krijg?

Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben echt lichtelijk in paniek.

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Denk dat ik het antwoord al heb :( :( Verlies wat bloed dus zal wel einde oefening zijn.

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi limmeke,

Hoe gaat het? is het inderdaad een miskraam? Ook al verlies je wat bloed dit hoeft niet te betekenen dat het mis gaat...

Imke

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Hi Immie

Het is helaas weer een miskraam geworden :(

Gisteren heel heftig gaan bloeden met hele grote klonters, vannacht hele tijden op de wc gezeten omdat maandverband niets meer tegenhield.. en elke keer ligt er gewoon een dikke laag bloed in de pot. Ook vandaag gaat dat heftige bloeden gewoon door incl soort weeenachtige krampen.. verga gewoon van de pijn. Huisarts zei dat ik wel iets meer bloed kon verliezen dan normaal tijdens menstruatie, maar dit is onderhand net zoveel als ik had direct na mijn bevallingen.
    Ik hoop maar dat het morgen minder is, dan moet ik hele dag werken in de zorg, maar kheb geen idee of ik dat ga volhouden, want voel me nu gewoon slap.

Kan alleen maar hopen dat al dat vloeien betekend dat mijn baarmoeder zichzelf goed schoonmaakt, had een afspraak staan in ziekenhuis voor 1e echo, lijkt me niet onverstandig om die echo door te laten gaan zodat ze kunnen kijken of echt alles uit mijn lichaam is.

wat een .... zooi :(

Share This Page