Vitamines

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door broddels, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Hoi,

Ik ben nu bijna 6 weken in verwachting en sinds een week heb ik klachten. Op het moment lijkt mijn conditie minder goed. Wanneer ik het een en ander wil doen, dan moet ik dat in stapjes doen. Op een dag word ik snel moe. Voor de rest voel ik mij eigenlijk heel goed.
    Ik vermoed dat deze klachten te maken hebben met de zwangerschap.
    Nu had ik in een tijdschrift gelezen dat Puur Mama van VSM een goede ondersteuning is. Het zijn zwangerschapsvitamines, ondanks dat ik gezond probeer te eten lijkt mij dit een goede aanvulling.
    Nou is mijn vraag: is het verstandig dit in te gaan nemen? Kan het geen kwaad en zal het mij helpen.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal en hopelijk op een antwoord.

Liefs Broddels

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Broddels,

Je zou inderdaad wat extra vitamines kunnen nemen. Maar in principe krijg je alles binnen wat je nodig hebt als je gezond en gevarieerd eet. De moeheid is een echte zwangerschapskwaal en ik denk niet dat het heel veel zal verbeteren indien je de vitamines zal nemen maar het is altijd het proberen waard. Vaak zie je een stijgende lijn vanaf 3 maanden.

Imke

3. broddels

broddels Lid

30 jun 2008
    51
    0
    0
    Leerkracht
    Oke, super bedankt voor het antwoord.
    Ik zal de vermoeidheid wel op de koop toenemen. ;)

Deel Deze Pagina