kan iemand mij achter het behang plakken?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Frietje, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Het is echt ongelofelijk maar nu de laatste dagen super slecht geslapen sinds 2/3 uur wakker en kom ik niet meer in slaap. Ik moet naar de wc maar dat is het probleem niet maar de buikpijn die ik heb, ik heb een soort van onverzadigd gevoel en dat midden in de nacht.

Ik drink vervolgens een flesje water leeg in de hoop dat mijn buik wat blijer aanvoelt maar na 1,5 uur loop ik toch naar de keuken voor een volkoren koekje of een banaan. Dan lukt het me wel weer om te doezelen omdat de pijn weg is maar in slaap vallen lukt mij niet meer :(

Gister had ik een onwijze aandrang om de hele woonkamer te verbouwen (nog geen twee weken geleden gedaan), ben ik aan het kijken of we kunnen verhuizen omdat ik om een of andere reden ons huidige dorp en huis niet meer leuk vind en wil ik alles anders hebben...

Net heel eigenwijs de slaapkamer hardhandig zelf verbouwd (onpraktisch maar geen energie om het terug te schuiven dus moet ML vanuit zijn werk weer helaas bijspringen).

Met andere woorden, ik ben zo mega rusteloos, gister met het zonnetje kon ik nog een wandelingetje maken (maar bekken vonden dat niet leuk dus de hele avond in de kreukels gelegen) en wil alles verbouwen en verschuiven en het wordt alleen maar erger. Ik irriteer mij aan mijn meubels, bed, slaapkamer, woonkamer maar vooral aan mijzelf dat ik mij aan alles irriteer... Het liefst zou ik in een coconnetje opgesloten zitten achter het behang.

Is dit echt kenmerkend voor de laatste weken? Hebben hier meer last van?!

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi ik moet er een klein beetje om lachen!

Ja geen idee wat je hier mee moet... Misschien eens met manlief realistisch kijken wat er echt praktisch verandert moet worden in huis? Dat je er dan meer rust bij heb?

3. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar! Ik zit ineens op funda te kijken terwijl we hier prima wonen en zat net nog te bedenken of ik toch niet wat aan het trappenhuis zou gaan doen, 'want dat ziet er toch niet uit!'

Verder 's nachts klaarwakker en dan als de wekker afloopt niet uit bed kunnen komen.. Ik vergeet alles binnen ongeveer een minuut en krijg iedere nacht meer bizarre dromen ;) gelukkig voel ik me verder nog hartstikke goed, dus dan kan ik er wel om lachen :)

Die mannen hebben wat met ons te verduren ;)

4. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier het zelfde, net uit de stad, last van bekken maar kijk in het rond van ons flatje van als ik nu eens dit of dat kan doen. Maar mn bekken laten het nu even niet toe, last van nesteldrang waar ik niet goed van wordt. Erger aan dat onze teef ook nog eens loops is en haar broekje niet aan houd. Gisteren de hele douche uit gekamt en schoon gemaakt, en dan daarna voor dood gelegen op de bank.
    En idd slecht slapen de hele nacht wakker en als ik even 5 min op de bank zit vallen mn ogen dicht

Ppfff om gek van te worden

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow jeej...ik moest er stiekem toch wel een beetje om lachen! Komt je vent thuis van het werk....is het huis verbouwd (of volgens mij zelfs verkocht als jij de kans krijgt :D) dit staat me dus nog te wachten? :p

Misschien dat je idd samen met ML een kritisch naar de inrichting kan kijken voordat je alles verbouwd?
    En helpt het miet om een klein beetje te eten voor het slapen gaan? Succes meissie!

6. RondEnGezond

6 jan 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedenk je dat deze onrust misschien hoort bij de laatste loodjes. Ik weet van een vriendin dat ze achteraf spijt had van de last minute kleuren verf op de muur voordat ze ging bevallen. Dus bedenk je in een helder moment of dit ook even kan wachten of dat het nu echt moet en niet anders kan. Onder invloed van hormonen kun je rare keuzes maken... Succes!

7. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Gouda
    Hihi ik of nou ja nu mijn man komen om in de todo lijstjes. Gister serieus al een makelaar opgezocht, dus toen ML thuis kwam riep ik vrolijk "kijk we kunnen ons huis nu alvast te koop zetten"... Hij wist even niet hoe hij hier op moest reageren...

Hij heeft net de slaapkamer of miet ik zeggen ravage aangetroffen en stiekem moet hij er wel om lachen maar heb een verbod om nog andere dingen te doen. En dat is maar goed ook want ik wil ze wel doen maar het lukt mij niet....
    Zo heb ik heel eigewijs met de rolmaat een paar kasten in de woonkamer opgemeten of die toch niet ergens anders konden staan (helaas niet mogelijk)... En vandaar dat de slaapkamer eraan moest geloven.

Het enige wat wel echt af is, is de kinderkamer. Die is mooi, rustig, ik heb nog het idee geoperd of dat toch nuet onze kamer kon worden maar ik geloof dat dit de bloeddruk van mijn man niet zo goed deed... Dus voorruit dan maar.....

Morgen weer weekend en dan kunnen we wellicht samen schuiven, bed op klosjes, zeiltje op bed want dan dient week 36 zich aan. En heel stiekem hoop ik dat dat onverzadigde gevoel overgaat want het is best vermoeiend met name in de nacht... Aan de andere kant er is nog een kamer die oo de schop moet, misschien is er morgen weer een dag.... Lievie???! ;)

8. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Gouda
    Haha dames, dank je voor jullie reacties. Het ligt dus niet aan mij of dat ik gek word, fijn dat we de hormonen de schuld kunnen geven!!! :D Heel herkenbaar als ik bovenstaande stukken lees, gelukkig maar want het is net alsof ik mijzelf teruglees. Lol! Funda staat hier ook elke dag wel een keer open.

En ja klusjes, er is niet veel wat we moeten doen maar wel dingen die ik anders wil. Zo ligt de bank opeens niet meer lekker (ik wil een nieuwe bank), zijn de meubels te donker,p (ik wil nieuwe meubels) en ben ik die grijze kleur op de muur zat.... Maar goed het is allemaal nog geen twee tot drie jaar oud... :) Misschien iemand die van inboedel wil ruilen :D

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    heb ik ook.als ik s'nachts tijdens een van de wakkere momenten(ongeveer 60 per nacht)aan iets begin te denken dat nog niet helemaal in orde is zou ik zo uit bed...eum...rollen om het onmiddellijk in orde te gaan brengen.ik ben kapot van de pijn/vermoeidheid/bekken/bakstenen op mijn baarmoederhals en toch moet ik de hele dag allerlei zaken doen die ik eigenlijk niet aankan ...en dan afzien met harde buik en helemaal geen houding meer vinden natuurlijk...pfff....

10. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hahaha ik ben blij dat ik niet de enige ben. Hier ook enorme verbouwingsdrang, uren op funda elke dag en makelaar al op bezoek gehad haha:D

Die makelaars zullen ook wel denken, zwangere vrouwen....:(

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hahahaa ik moet om je lachen... Man komt thuis van werk heeft vrouw r huis in de verkoop gegooid hahagagaga

.. Denk dat de hormoontjes een loopje met je nesteldrang nemen 😉

Haha de slaapkamer mag, laat derest even rusten tot n paar maandjes na je bevalling ;) kijken of je er nig zo over denkt haha

12. Ballie

Ballie Niet meer actief

Haha, even een tip: laat die kasten maar gewoon staan :p
    Mijn moeder besloot ook in de laatste paar weken van haar zwangerschap bij mijn zus een kast op te tillen. Toen scheurde er iets en moest ze de volgende dag ingeleid worden. Nu kan ze er om lachen dat ze er toen op een of andere manier bij kwam om toen nog een kast te tillen maar voor jou dus een beter idee om die even te laten staan! Probeer het bij nieuwe accessoires te houden ;)

13. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Gouda
    Hmmm, goede tip Ballie, heb de kasten (vooralsnog) laten staan. Overigens wel heerlijk geslapen in de opnieuw ingedeelde slaapkamer. Het bed staat nu met het hoofduitvoerder inderdaad het raam helpt ook nog eens tegen de benauwdheid en kinderwiegje past er nog naast ook. Voor het bed langs hebben we nu wat meer ruimte :)

Vandaag gaat ML bed op klosjes zetten, lampjes anders ophangen en gaan we de laatste spulletjes shoppen (of online bekijken). Alleen kriebelt de woonkamer nog steeds hihi. Zat van de week te denken of de hele keuken niet aan de andere kant van het huis geplaatst kon worden haha :D maar goed dat is redelijk mission impossible dus dan laat ik het maar bij de drang. Gelukkig komen er lekkere hapjes voorbij tijdens het snowboarden/ olympische spelen (die Zweed jammie) dus ga ik mij daar vandaag maar aan verlekkeren, die bloody hormonen ook haha!!!

Deel Deze Pagina