Ineens weer nachtvoeding??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Boeffie2011, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Mijn zoontje is bijna 8.5 maand en heeft eigenlijk vanaf dat hij 6 weken was geen nachtvoeding meer gehad.
    Nu werd hij vanacht in een keer om 3 uur wakker, gekeken of hij een vieze luier of pijn had... was allemaal niet. Kreeg hem bij mij ook niet rustig... uiteindelijk een kleine fles gemaakt en die ging er supersnel in...
    is dit normaal?? Hoe kan hij in een keer weer snachts komen voor een voeding?? Moet ik dit wel doen of gaat hij er dan aan wennen??

voel me dus nu weer zo onzeker!!?? baal er van:(

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    niet van balen! is heel normaal,is gewoon een fase.
    hoe je weer het snelst kan slapen= snel een fles maken, en lekker verder slapen!

3. Purk

Purk Niet meer actief

Hier sinds 3 weken opeens weer een nachtfles (laatste was bij 4 maanden) ik geef er aan toe, zal wel een spurtje zijn, maar weet idd ook niet of het slim is ;)

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Baal niet van die fles extra...maar dat ik bij zon verandering meteen weer zo onzeker ben.... Hij lijkt niet in zijn hum te zijn...mijn man vond hem een beetje gespleten persoonlijkheid hebben vandaag...van heel blij naar in een keer hard huilen...al ik weg loop huilt hij ook...ook als ik nog in zijn zicht ben...zijn we gewoon niet van hem gewend

5. Purk

Purk Niet meer actief

Mmmm dat klinkt als een ontwikkelingsfase. Of zoals oei ik groei zegt: sprongetje ;) volgens mij klopt dat wel met zijn leeftijd, dat is hier net zo. Niet onzeker worden, hij heeft het gewoon even nodig om bij papa en mama te zijn een een beetje extra te drinken

6. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ooh dat klinkt als verlatingsangst,lekker bij je houden en kiekeboe spelletjes doen.
    kunnen ook tandjes dwars zitten,hoort erbij gaat vanzelf weer over.

7. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou denk sprong en verlatingsangst...hij blijft huilen.....weet niet meer wat ik moet doen krijg hem niet rustig....

8. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hier ook opeens s´nachts weer een flesje rond de 9 maanden was voor een weekje toen stopte het opeens en met 11 maanden weer s´nachts voor de fles en nu sinds 2 nachten weer niet.
    begrijp er niets van maar ik doe wel wat ze vraagt dus als ze wakker wordt krijgt ze de fles en een schone luier, ik denk dan maar zo dat ze het nodig heeft.

Hier s´avonds veel gehuil, als ze in bed ligt lijkt net of ze niet meer in slaap kan komen ofzo, huilen huilen en nog eens huilen uit bed halen en troosten ff stil zodra ik haar neerleg weer huilen...laat haar nu maar huilen want het zijn steeds stukjes niet achterelkaar, dus 2 minuten huilen, 5 minuten stil, 2 minuten huilen, 5 minuten stil dat kan uren zo door gaan.

het zullen wel fase´s zijn

9. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Het is een megasprong, de meest kenmerkende hier tot nu toe. Begon precies met 8,5 maand en hij heeft zeker tot 10 maanden s nachts een fles nodig gehad met als resultaat dat hij zich met 10 maanden precies overal aan optrok. Het hoort erbij, hier nu ook weer onzekerheid en 's nachts wakker (probeer dan alles om te kijken of hij over dag te weinig eten krijg maar niets lijkt te helpen)...denk dat ie wil gaan lopen over een maand of zo...onverzadigbaar en driftig op het aankleedkussen etc...

Succes, Charlie

10. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @silvana
    Huilt jouw meisje dan ook echt overstuur? Stijn gaat echt helemaal over de zeik...

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

Niet onzeker zijn, gewoon goed luisteren naar je kindje.

Overstuur huilen komt voor, maar over het algemeen moet jij als mama (of papa) altijd in staat zijn om te troosten. Als hij echt niet te troosten is en heel lang blijft huilen (en je hebt al flesje gegeven, schone luier, evt pijnstiller etc) zou ik toch even bellen met de huisarts.

Deel Deze Pagina