Begin januari gaan wij een intercontinentale vlucht maken en onze kleine man gaat mee. Zojuist heb ik de tickets geboekt en een wiegje gereserveerd. Dit wiegje mag tot max. 9 kg en max. 65 cm. De kilo's ben ik niet zo bang voor, maar als ik de groeicurve interpreteer dan zit Thorsten iets voorbij de 65 cm. Heeft een van jullie hier ervaring mee? Het lijkt me niet dat het wiegje precies 65 cm. 13 uur met een baby op schoot lijkt me helemaal verre van ideaal.
Van de zomer hebben wij met Sem gevlogen met Martinair en die wiegjes waren redelijk groot. Hij was toen 4 maanden en ook rond de 65 cm en hij paste er makkelijk in. Hij had zelfs ruimte over! Ik weet niet of het per maatschappij verschilt, maar bij ons ging het prima.
Als ik naar Fenne kijk in de wagenbak van de kinderwagen ligt zij meestal met dr beentjes op getrokken. Ze ligt eigenlijk nooit helemaal gestrekt. Ik denk dus dat als je kleine man gaat slapen hij er wel inpast.
Lotte hebben we met 11 maanden oud nog in zo'n wiegje kunnen parkeren, zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=4424 Baby's liggen meestal toch met opgetrokken beentjes dus qua lengte zou het ook geen probleem mogen zijn
Wendy, schitterende foto! Nu heb ik ook een beetje een idee hoe het eruit ziet (weinig beenruimte over ). Bedankt dames, het komt vast wel goed, anders jok ik hem wel een stukje kleiner, ze staan vast niet met de meetlat naast me