Ineens weer stolselverlies na ruim 3 weken... HELP!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 2g4e, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Lieve meiden,

Ruim 3 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter door middel van een keizersnee. Ik had daarna een paar dagen last van stolselverlies. Na die tijd is het alleen bij vloeien gebleven. De ene dag meer dan de andere dag. Nu ga ik net naar de wc en verlies ik ineens weer een stolsel?!?!?!?!?! :$ Is dit normaal of zit er iets niet goed???? Graag ff reactie van meiden die hier ervaring mee hebben want ik ben best ongerust...

Thnx

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Niemand:(

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    volgens mij mag je stolsels verliezen tenzij ze groter zijn dan een mandarijn....maar dat weet ik niet zeker hoor.

maar je kunt als je het niet zeker weet tot 6weken na je bevalling de VK bellen voor advies. Dat zou ik gewoon even doen, dan weet je het zeker!

Sterkte! Liefs sassie

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hee meid!

Ik zou ook even de vk bellen.. Hoop dat je dat al hebt gedaan...
    De stolsels mogen idd zo groot zijn als een vuist/mandarijn..
    Heb ik ook gehad maar dat was alleen in de eerste week.. Dus weet het niet bij 3 weken..

Alles goed verder? :)

Kus!

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    het is normaal... ik heb het ook pas nog gehad. Zolang het bloedverlies na een paar uur weer duidelijk minder wordt je niet extra buikpijn hebt kan het geen kwaad. schrikken is het wel... was zo blij dat ik niet net in een winkel stond.

6. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik zou even bellen, want volgens mij is stolselverlies alleen normaal in de eerste week.

Heb zelf slechte ervaring, heb te maken gehad met placentaresten, waar ze na 2,5 week eens achter kwamen en er vervolgens 3x over moesten doen om alles eruit te krijgen. Bij mij begon het ook met het verliezen van enorme stolsels, weer meer vloeien en stinkende loggia.

Geen buikpijn, stinkende loggia?

Deel Deze Pagina