Dochter is 12 weken Sinds 7 nachten wordt ze 3x klaarwakker om te drinken, ze drinkt dan 10 min. en valt terug in slaap. Voorbeeld : Laatste voeding rond 23u, terug wakker om 1u, 2.30 & 4u Dit is begonnen sinds ze in de wieg ligt ipv de draagmand Voordien sliep ze door of werd ze 1x wakker om te drinken, daarmee dat ik me afvraag hoe dit zo plots kan omslaan Zou dit de 12w sprong kunnen zijn, gewoon een fase of regeldagen? Of komt het door het wennen aan de wieg (Wat mij straf lijkt)? Nog mama's die dit hebben meegemaakt?
Tjonge, ik ben dus niet de enige die er opeens weer uit moet. Mijn uk is bijna even oud als jouw kindje, sliep eerst steeds van 20.30 tot 6, maar hij komt steeds vaker sinds kort. Hij clustert ook weer langer, tot zeker 21.30 a 22.00 uur, en komt dan 2 keer daarna, soms 2 uur en 5 uur, soms half uurtje later, vannacht 3 uur en half 6. Ik dacht opgekrabbeld te zijn qua vermoeidheid maar deze nachten hakken er toch wel weer in. Misschien dan toch een kenmerk van een sprongetje?
Heel normaal hoor. Dl vond het toen ik net weer overdag ging werken nodig om soms 8+X per nacht te komen Rond 3 maanden heeft ze een paar nachten doorgeslapen, een paar weken later was dat ook alweer klaar Ze is nu 6,5 maand, slaapt soms van 0.30-5 door, meestal niet. Hoef alleen mijn bed niet uit, baby slaapt naast ons.
Is heel normaal, ze zijn nog klein, kan ook door een fase komen. Mijn mannetje is nu 4 maanden en sliep sinds 4 weken elke nacht door maar ben weer begonnen met werken en sindsdien wordt hij bijna elke nacht weer 1 keer en soms 2 keer wakker. Ik leg m dan maar even aan en dan slaapt ie vrij gauw weer verder
Amai ben dan toch niet de enige Hopelijk is die fase toch snel voorbij want is idd vermoeiend.. En voor haar waarschijnlijk ook! Is dit eigen aan borstvoeding dan of hebben flesgevoede baby's dit ook? Niet dat ik wil omschakelen, absoluut niet
Heel normaal; als je gaat samenslapen (google even hoe je dat veilig doet!) hoef je er geen last van te hebben hoor... Kan je bijna slapend de nachtvoedingen geven.En je hoeft er je bed niet voor uit!
Ja maar als ze bij me ligt doe ik geen oog toe, heb dan hele tijd mijn hand op haar liggen en ik beweeg niet waardoor ik een heel stijve houding krijg. In 't begin deden we dat.. Maar ze slaapt in haar wieg vlak naast mij en dan slapen we tenminste allebei goed Nadeel is dat ik moet opstaan om te voeden idd!