Ineens weg.....ben zo verdrietig!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koosje, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tuurlijk kun je al heel wat fantaseren en daarom zeg ik ook altijd blijf met beide benen op de grond staan tot je een echt positieve zw test in handen hebt, en niet een of andere licht vage test waar je eigenlijk niets uit op mag maken, zeker niet als je ook nog een te vroeg heb getest....

ja en als meiden dan toch zo graag vroeg willen testen en bij een licht positieve test al 9 mnd verder fantaseren is de klap des te harder als je toch zij het iets later ongesteld wordt...

tis niet voor mijn eigen plezier dat ik zulke dingen zeg of dat ik het leuk vindt om "negatief" met zoiets over te komen maar puur uit zelfbescherming kijk ik er zo tegen aan en dat is wat het is je eigen beschermen voor dat kl*te gevoel....

heb er ook wel eens bij gestaan hoor bij de gyn, dat er iemand opbelde en een afspraak wilde maken en die was 3wkn en 2 dgn zwanger, ze tikte beide (de gyn en ass.) echt met de vinger tegen het voorhoofd en de gyn zei dat ze maar terug moest bellen als ze echt zwanger was, en voor de gyn was dat dus 4 wkn na conceptiedatum....als ze dan positief testte mocht ze terug bellen.....

liefs en succes in de volgende ronde...

2. Niet meer actief

hoi koosje
    Ik ben nu in de 14e ronde beland.En ik kan je zeggen dat ik elke maand weer nieuwe dingen voelde.En elke maand weer word ik weer ongi. Die gevoelige borsten, misselijkheid en het moe zijn zegt toch helemaal niks?Dus hoe kun je dan zo zeker weten dat je zwanger bent geweest?Het kunnen ook gewoon je hormonen zijn die ervoor zorgen dat je al die dingen voelt.Maar goed, ik hoop echt voor je dat het snel raak is hoor.

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    IK WENS IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES VOOR NU! lIEFS, kOOSJE

4. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik vind dat alleen het gevoel gehad hebben maar geen positieve test gehad hebben geen klein miskraampje mag heten. Dat is een foute benaming en dan maak je van een mug een olifant.

Ik heb zeker wel begrip voor de frustratie van dat het maar niet wil lukken zwanger te worden en dat het steeds verdrietig is als het weer niet gelukt is. Daarvan kan ik me weer wel van voorstellen dat het pijnlijk is en je weer een ronde moet afwachten.

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o ik dacht dat er ook een positieve test was niet goed gelezen dus....

6. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik snap het goed hoor, heb nu twee keer gehad dat het met bijna 6 weken mis ging. Maar test nu wel na mijn NOD.
    Ik heb nu 3 dgn na mijn NOD getest en de tweede streep was snel te zien!
    Dus er is goede hoop voor jullie allemaal dames, geduld hebben is vaak heel moeilijk. Wij waren precies een jaar bezig...

7. Niet meer actief

Smeetje gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina