Dochter loopt nu al even goed los, dus het wordt tijd voor schoenen (leren slofjes zijn niet bestand tegen serieus buiten lopen ). Nu gaan we wel gewoon naar een goede schoenenwinkel, maar toevallig heeft ze precies de maat van de eerste schoentjes die van haar nichtje zijn geweest (2 paar), dus die hadden we vandaag geprobeerd. Deze zitten voor geen meter, want ze zijn echt veel te breed. Ik zie ondertussen de bui al hangen, want ik heb al gigantisch moeite om goed passende kleding te vinden en haar voeten passen bij de rest van haar lijf, erg smal dus . Ik vroeg me dus af of er breedte maten bestaan van flex schoentjes of of bepaalde merken erg smal vallen (dan weet ik namelijk of het zin heeft om verder te kijken als we niet kunnen slagen)?
Volgens mij zijn bunnies de flex schoenen van twins en trackstyle. Maar voor zover ik kan zien hebben de bunnies geen breedtematen. Overigens wel de eerste winkel waar we heen gaan, omdat zoon wel trackstyles met breedtematen heeft en ik weet dat ze in die winkel goed de voeten opmeten.
Volgens mij hebben de meeste flex schoentjes geen breedte maten (ik ben de ze iig nooit tegen gekomen) Mijn zoontje had Shoesme flex schoentjes en die zaten in het begin vrij strak maar door het leer liepen ze wel uit in de breedte.