Regeldagen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door DebJes, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vandaag is Jesse alweer bijna week oud, wat gaat dat hard zeg! Borstvoeding loopt goed, hij heeft nu wat regeldagen dat die om het uur komt, maar goed ik mag hem aanleggen zovaak het moet dus is het geen probleem, de regeldagen houden vanzelf op zeggen ze (iemand hier ervaring mee)! Gisteravond om 11 uur voor laatst de borst gehad en toen kwam die om kwart over 4 pas weer, en toen vanmorgen om 10 over 8! Gisternacht werd ik zelfs wakker, omdat meneer zich al 5 uur niet had gemeld en ik meteen dacht, jeetje zal die nog ademen, ben stieke gaan kijken maar hij laag heerlijk nog te slapen! Kon gelijk zelf niet meer slapen, omdat mijn borsten zo gespannen stonden, maar na kwartiertje kwam Jesse zich zelf aan melden, toen heeft hij gegeten en hebben we uitgeslapen tot kwart voor 9! Overdag komt hij dus meer, soms om het uur. Herkennen jullie dit?

2. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Tijn komt overdag ook vaker dan 's nachts ook toen ie zo klein was als de jouwe. Lekker zeg dat ie 's nachts al zo lang achter elkaar slaapt, dan kan je zelf ook nog een beetje uitrusten ;).

3. Klinkt hier ook heel bekend op ide leeftijd... En 'ze' hebben gelijk hoor, het houdt wel weer op die regeldagen ;).

En wat leuk dat Jesse al zolang slaapt 's nachts.

Geniet van Jesse en van de bv!

4. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Onze dochter heeft volgends mij vandaag een regeldag... ze komt soms om het uur en dan weer om het half uur! s'nachts slaapt ze ook als een roosje gister om 11 uur laatste voeding en om half 3 had ik de wekker gezet maar we zijn weer in slaap gevallen omdat ze nog sliep!
    om half 5 hebben we haar maar wakkergemaakt(wij moeten haar nog een paar nachten wekken omdat ze in het ziekenhuis heeft gelegen voor geel zien en die stof echt haar lijfje uit moet)
    Hierna heeft ze weer geslapen tot half 8 omdat wij haar toen weer hebben wakkergemaakt...

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    KdvJuffie Jesse is net zo!
    Hij heeft nu soms wel wat meer ritme, gister had die echt een goed ritme, en 's nachts slaapt die van 11 uur tot 4 uur, half 5. Nu ging die gisteravond om kwart over 11 naar bed(hij had maar 1 borst leeg gedronken, dus ik dacht die zal vanacht wel eerder komen, maar vanmorgen schoten we wakker van mijn vriend zijn wekker 5:45 (hij moest werken) en Jesse sliep nog! Dus heb hem wakker gemaakt, en nu komt hij vandaag wel om de 2 uur, denk zijn schade inhalen hahha

Deel Deze Pagina