mensen zwanger met vijandig slijm?

Discussion in 'Zwangerschap' started by gillian2009, Mar 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Hallo zwangeren,
    Ik heb vijandig slijm waarschijnlijk. een hsg heb ik pas gehad en nu mijn vragen:

wie heeft er ook vijandig slijm en is nu zwanger?
    Hoe was het vijandige slijm vastgesteld?
    en als je zwanger bent ondanks vijandig slijm, was dat met hulp,na een hsg of natuurlijk??

Ik hoor het graag............8)

2. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    helemaal niemand??

3. mama86mama

mama86mama Actief lid

Dec 12, 2009
    153
    0
    0
    Wat is dat?

Gr.

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Mijn zus heeft/had vijandig slijm maar het zaad van haar man was ook niet al te snel.
    Zij is door middel van iui zwanger geworden.

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo!

Ik heb vijandig slijm en de zaadjes van mijn man waren niet zo beweeglijk en snel... we zijn nu via IUI zwanger geworden!!!

Echt een aanrader, niets om bang voor te zijn... er is een IUI forum bij vruchtbaarheidsbehandelingen als je er eens over wilt meelezen of meepraten!

6. Gwen33

Gwen33 Lid

Feb 7, 2007
    75
    0
    0
    Accountmanager
    Helmond
    Hoi Gillian,

Ik heb ook vijandig slijm, heb n dochter van 2 en ben nu net 4,5 weken zwanger van de 2e.

Vijandig slijm is als de zuurgraad van de baarmoedermond te zuur is (een echte zuurpruim dus....... haha).

Bij mij heeft het geholpen om een uur voor het vrijen te spoelen, waardoor tijdelijk die lage zuurgraad werd opgeheven, waardoor de zaadcellen wel levend binnen kwamen!!!

Bij sommigen werkt spoelen idd niet en dan wordt gekozen voor IUI. Dit houdt in dat de zaadcellen met kunstmatige inseminatie hoger (dus voorbij de baarmoedermond) ingebracht worden, zodat je dat station gepasseerd bent.

Ik vond zo natuurlijk mogelijk zelf het fijnste en bij ons hielp het spoelen (met een vaginal douche) dus........

Waar jij je fijn bij voelt, maar het hoeft echt geen belemmering te zijn met de huidige kennis en technieken!!

Veel suc6!

Liefs Gwen

Share This Page