Ach je moet nog even volhouden Je hebt het zo lang niet geweten, die laatste weekjes maken vast ook niet meer uit Ik ga er vanuit dat je de kamer enz al lekker ingericht hebt dus waarschijnlijk zal het alleen nog leuk zijn voor echte jongens/meisjes kleding en dus niet neutraal Maar ach als je gevoel het echt uiteindelijk wil weten.... dan lekker je gevoel volgen zou ik zeggen. En anders kan ne altijd nog met de echo vragen of ze het in een gesloten envelop wil schrijven. Mocht je toch ineens echt willen weten wat het is
Wij weten het ook niet. Dit is de eerste keer want bij de andere 2 wisten we het wel. Ik merk dat ik er nu veel minder mee bezig ben (zeg maar bijna niet) maar dat kan natuurlijk ook komen doordat het al de 3e is Je zou eventueel, dat was mijn plan maar onze baby gooide vandaag roet in het eten De verloskundige laten kijken naar het geslacht, laten opschrijven op een briefje, dan gaan winkelen voor jongens en meiden, en dan bij de kassa het briefje afgeven en de carrière de juiste kleding laten inpakken. Zo blijft het een verassing en kun je ondertussen vast fantaseren over de kleding en de baby Onze baby deed vandaag helaas de benen niet open dus wij moeten echt wachten tot na de bevalling haha. Gelukkig nog even!
Dat is inderdaad wel een super leuk idee! En toevallig heb ik straks een echo! Even mijn man voorleggen hihi bedankt!
Leuk dat je het vraagt! Echo was goed, en... Er is een envelop nu, die mijn man bewaakt Vanavond gaan we naar de stad om een eerste dag setje uit te zoeken in roze en blauw. Zo’n leuk idee! Ik ben trouwens van de zekerheid dat het een jongen was afgelopen week nu weer 100% zeker dat het een meisje is. Is toch ook wel erg leuk om zo te kunnen fantaseren..
ah super leuk dat het gelukt is. heb je toch weer een beetje voorpret zo! ben benieuwd of je voorgevoel klopt haha ik heb echt totaal geen idee
nee ik wissel elke keer haha. Opzich als ik het moet vergelijken qua misselijkheid dan zou het een meisje kunnen zijn, maar ze zagen ze op de echo dat de baby ietsjes voorliep qua groei en mijn zoon was dus weer groter haha. nog een maandje en dan weten we het waarschijnlijk. ik begin het nu wel spannend en leuk te vinden
Ah leuk! Ik ga jou even in de gaten houden Hier ook qua misselijkheid etc hetzelfde. Dochter was 3600 gram en gisteren schatte ze deze baby op 3700 bij geboorte dus niet echt een heel groot verschil. Maar ik draag de baby zo anders deze x. Nu ligt deze ook nog dwars en mijn dochtertje snel al in de lengte dus wellicht heeft het ook daar wat mee te maken
Ik wist beide keren het geslacht ook niet. Vond het juist zo leuk om de voorpret van beiden te hebben. Geboortekaartjes in roze en blauw uit zoeken, eerste roze pakje en eerste blauwe pakje. Had online 2 lijstjes gemaakt met cadeautjes die ik graag wilde hebben. 1 lijstje heette 'it's a girl' en de andere 'it's a boy'. En na de bevalling zelf tussen de beentjes kijken vind ik toch best magisch. Overigens lag mijn dochter altijd rechts in mijn buik en mijn zoontje links.