eindelijk maar toch nog niet te bevatten

Discussion in 'Zwangerschap' started by misspooh, Feb 17, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misspooh

misspooh Lid

Mar 15, 2017
    8
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik zal proberen in het kort mijn verhaal uit te leggen.
    ik ben een moeder met een dochter van bijna 16 jaar . jaren ben ik bezig geweest met zwanger proberen te worden ivf hormoon behandelingen noem maar op . als ik zwanger werd eindigde dit in een miskraam waardoor ik al 21 keer een miskraam heb gehad emotioneel was het te zwaar en ben ik opgehouden met de behandlingen en dacht ik als het gebeurd gebeurd het gebeurd het niet dan niet. nu heb ik 6 februarie een llicht positieve test gehad in de middag in de avond begon ik hevig te bloeden en dit duurde 6 dagen na de 6 dagen is het 2 dagen gestopt en daarna wat bruin verlies. mijn testen werden steeds positiever en heb dan ook hcg gaan laten prikken omdat ik zoiets had dit kan toch niet. mijn hcg was bij de eerste keer prikken 105 afgelopen vrijdag omdat het bruinverlies bleef aanhouden mocht ik op de spoedpolie komen weer geprikt de gynacoloog had verwacht dat het hcg gezakt zou zijn maar tot haar verbazing was het gestegen naar 180 . dus positief nieuws toen ging ze kijken met een echo om er zeker van te zijn en jah hoor daar zagen wij onze kleine kruimel heel inimini maar in een hele mooi ronde afgesloten vruchtzak. nu snapte ik niet het bloedverlies de gynacoloog vertelde me dat het best kon dat ik of een hele gevoelige baarmoeder heb of dat het er 2 waren en 1tje het niet gered heeft en de andere wel mooi is blijven zitten. het baarmoederslijmvlies was mooi dik opgebouwd en de baarmoedermond was mooi dicht ook geen tekenen van een ontsteking enige dat ze kon zien was dat een van mijn eierstokken vast gekleeftd lag aan mijn baarmoeder maar dat zou geen probleem opleveren . ik ben heel bij dat ik de kleine kruimel heb kunnen zien maandag weer terug om hcg te prikken om te kijken of het goed stijgt en weer een echo. omdat ik zozvaak een miskraam heb gehad willen ze me streng onder controle houden wat voor mij wel heel gerustelllend is en ik lekker vaak naar beebje kan kijken hoe die het doet in me buik. met mijn bericht wil ik anderen toch een hart onder de riem steken geef niet op blijf hopen niks is onmogelijk. ik ben momenteel heel blij maar ben wel heel voorzichtig en is het nog moeilijk te bevatten probeer zoveel mogelijk te rusten en niks te doen kwa zwaar tillen of dergelijke want wil dat dit allemaal helemaal goed gaat deze keer .

2. PBV

PBV Fanatiek lid

Feb 6, 2018
    1,765
    1,321
    113
    Female
    In het westen
    Ik kende iemand die ook veel bloedverlies had tijdens de zwangerschap. Nooit echt de oorzaak ervan geweten.

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Wat fijn dat het er op de echo goed uitziet!
    Maar van het bloed prikken snap ik niet goed; heb je nu afgelopen vrijdag (dus gisteren) bloed laten prikken en dan vandaag weer? Of eerder deze week al laten prikken en dan gisteren weer?

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat een mooi wonder! Hopelijk blijft het dit keer goed gaan. Gefeliciteerd!

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Gefeliciteerd! hopelijk mag het dit keer goedgaan en hebben jullie over een aantal maanden een prachtige zoon of dochter / zusje of een broertje!

6. misspooh

misspooh Lid

Mar 15, 2017
    8
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    ik heb de 12de de eerste keer bloed geprikt en de 2de keer de 16de gisteren dus maar zag er goed uit

7. chicca

chicca Fanatiek lid

Mar 14, 2012
    1,019
    466
    83
    Female
    Gefeliciteerd! Hopelijk blijft dit kleintje lekker bij je en mag je over 8 mnd genieten van je kleintje in je armen.

8. misspooh

misspooh Lid

Mar 15, 2017
    8
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
  9. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

Nov 21, 2016
    1,308
    693
    113
    Female
    Wat een mooi wonder en ik gun je dit van harte. Alle zorgen van afgelopen week vind ik wel heel naar voor je. Laten we met zijn allen hopen dat jij heel snel van een onbezorgde zwangerschap mag gaan genieten!

10. joepy

joepy Fanatiek lid

Oct 12, 2017
    1,443
    952
    113
    Female
    Wat naar van het bloed verlies hopelijk is dat nu klaar en heb je over 8 maanden een broertje of zusje voor je dochter, Gefeliciteerd !!

11. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    En zo zie je maar weer :) de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
    Wat een super mooi nieuws, idd bloedverlies kan de normaalste zaak zijn, zolang je geen mega krampen hebt enz en vooral niet druk om maken, je baarmoeder is op dit moment zo goed doorstroomd.
    Voor de rest gewoon lekker nu van een zwangerschap gaan genieten, dat heb je zeker verdient na die hele lange gedulde rit!
    Gefeliciteerd!!!!

12. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Wow wat heftig wat je al hebt meegemaakt. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ik ga enorm voor je duimen dat je over 8 maanden een gezond kindje in je armen kan sluiten!!!

14. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Heftig hoor, wel een wondertje! Hopelijk mag het goed blijven gaan, gefeliciteerd!!

15. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wat spannend en wat bijzonder!
    Ik duim dat alles goed blijft gaan en je over een maand of 8 een gezond kindje in je armen mag houden!

16. Meg

Meg Bekend lid

Feb 10, 2013
    781
    85
    28
    Wat bijzonder dat je na al die jaren toch zwanger ben geworden. Gefeliciteerd!
    Ik heb zelf ook bloedverlies gehad aan het begin van de zwangerschap. Na een echo bleek dat er twee vruchtzakken waren en ik één vruchtje verloren was. Ik hoop voor jou dat jij ook zo’n goede afloop krijgt!

17. kim90

kim90 Actief lid

Oct 8, 2013
    466
    174
    43
    Female
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd zeg!! :D

18. misspooh

misspooh Lid

Mar 15, 2017
    8
    0
    1
    Female
    NULL
    NULL
    ik heb afgelopen maandag slecht nieuws gekregen het bloeden bleef aanhouden en het hcg was van de 16de nadat het was gestegen naar 180 de 19de weer gedaanld naar 109 wederom dus weer een miskraam:( pff ben emotioneel echt een brak nu

19. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,826
    2,249
    113
    Ach jeetje wat verdrietig zeg. Dikke knuffel, ik hoop dat jullie wens alsnog in vervulling mag gaan x

20. kim90

kim90 Actief lid

Oct 8, 2013
    466
    174
    43
    Female
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer

O nee :( wat kl*te zeg ! Heel veel sterkte

Share This Page