Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik hier mag posten. Ik zal proberen mijn verhaal heel beknopt neer te zetten. In mei 2008 ben ik met de pil gestopt, helaas had ik zeer onregelmatige cycli. daarom ben ik uiteindelijk naar de gyn gegaan: diagnose PCOS. ik heb medicatie genomen om een menstruatie op te wekken en dan zou ik beginnen met medicatie om een eisprong te bevorderen. twee weken na mijn eerste bezoek zat ik weer bij de gyn die mij vertelde dat ik wel een eisprong gehad heb wat uit de bloeduitslagen bleek. ik ou dus nog steeds op mijn menstruatie moeten wachten. Maar die kwam niet, ook niet na 8 dagen. omdat ik best last had van pijnlijke borsten en een heel flauw gevoel in mijn buik heb ik toch maar een test gedaan en ik ben gewoon zwanger! Ik ben de mmm net voor en we krijgen lekker een beebje van onszelf!
Super! Het is je zo gegegund! Als er iemand geduld had dan ben jij het wel en het is beloond! Geniet er maar van! x-je
Ik zag je kaartje bij de zwangere tempkaartjes, dus gelijk dit topic opgezocht! GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend fijn dat je geduld nu beloond wordt!