inene negatieve test

Discussie in 'Miskraam' gestart door twinny, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

dinsdag heb ik te horen gekregen dat ik zwanger was, bepaald via een bloedtest, HCG 77. Een urine test gaf licht positief aan. Vandaag heb ik weer getest, omdat ik me zo onzeker voelde en de Clearbleu indicator gaf niet zwanger aan.........

Moet ik er nu maar vanuit gaan dat het mis is gegaan? Ik ben nog niet ongesteld en zo'n 7 dgn overtijd.

twinny

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je HCG-waarde was nog niet ontzettend hoog, de waarde moet om de dag verdubbelen. Heb je beide keren met ochtendurine getest? Als je test nu negatief is, is dat niet zo'n heel erg goed teken. Maar misschien was je urine minder geconcentreerd? Heb je verder geen bloedverlies of krampen? Anders zou ik nogmaals om een bloedtest vragen, dan weet je waar je aan toe bent. Succes!

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    gister defnitieve miskraam gehad, stolsel verloren.

twinny

4. Lynnbos

Lynnbos Lid

20 mrt 2009
    42
    0
    0
    zelfstandige
    sorry meisje, vind het heel erg voor je... de moed niet verliezen en het zal zeker snel terug lukken voor jullie! Ik zal in ieder geval duimen. Veel sterkte.
    Liefs,

Lynn

5. samkids

samkids Niet meer actief

Shit Twinny, erg kl*te voor je. Hoe lang was je zwanger? Is het snel na je NOD al fout gegaan.
    Was dit de derde keer, of ga je nu voor 3x is scheepsrecht?

Lynn, ik zie dat jij aan de clomid bent gegaan. Had je soms geen eisprong? Of heb je PCOS? Hoe gaat het nu bij jou?

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat erg voor je

sterkte meid

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    web: dit was de derde poging. het is dikke week na mijn nod misgegaan, maar ik had al zo'n voorgevoel.

twinny

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Verdrietig nieuws, zeg... Heel veel sterkte!

9. Lynnbos

Lynnbos Lid

20 mrt 2009
    42
    0
    0
    zelfstandige
    Hoi Drew B,

ja, mag met Clomid starten aangezien ik een lichte vorm van PCO heb... Heb zondag m'n laatste pilletje Lutenyl (20 dagen moeten nemen) genomen om mn menstruatie te laten komen. De gyn heeft me die meteen voorgeschreven 2 weken na de curetage aangezien ze verwachtte dat ik nog maaanden zou kunnen wachten op ongi. Hoop dat ze snel komen, dan kan ik starten met clomid en voor meting eitje(s) gaan! Heb sinds ik gestopt was met de pil in augustus 2008 geen enkele keer natuurlijke menstruatie gehad, dus het was een klein wonder dat ik toch natuurlijk zwanger geraakt was! Spijtig genoeg met een verdrietige afloop...:( Ben nu wel blij dat de gyn me gaat volgen, zodat we ook weten wanneer we moeten oefenen enzo...
    Hoe gaat het met jou??
    Liefs,

Lynn

10. Lynnbos

Lynnbos Lid

20 mrt 2009
    42
    0
    0
    zelfstandige
    Drew,

zie net je onderschrift... wat erg voor je meisje!! Leef zoo met je mee! Ik kan me niet voorstellen wat je moet doormaken nu. Het is echt oneerlijk... Veel sterkte en veel moed in deze moeilijke periode. Liefs, x Lynn

11. samkids

samkids Niet meer actief

Twinny, ik lees nu pas de woordspeling goed: '3x is beebsrecht'. Briljant! Ik meld me bij deze aan voor deze club. ;) Vind ook dat ik na 3x fout zeker recht op een beeb heb.
    Ik had ook een slecht voorgevoel over deze zwangerschap. Op zich gebaseerd op het verdwijnen/minder worden van symptomen, maar waarschijnlijk ook op het feit dat het al twee keer fout is gegaan, dus waarom dan niet weer een derde keer.

Lynn, dank je voor je lieve woorden.

Deel Deze Pagina