Sinds vanmorgen voel ik geen zwangerschapsverschijnselen meer: niet meer misselijk en geen gespannen borsten meer (ze zijn nu gewoon weer "slap" zoals ze voor de zwangerschap waren!). Ik ben vandaag 7 weken zwanger. Is dit een voorteken dat het mis gaat? wie heeft hier ervaring mee
Ik heb beiden gehad. Inderdaad dat de symptomen verdwenen en dat het misging, maar vorige week voelde ik ook twee dagen niks. Ik was er van overtuigd dat er een miskraam aan zou komen. Nu word ik nogal streng in de gaten gehouden door de gynaecoloog i.v.m. voorgeschiedenis en worden mijn HCG-waardes regelmatig geprikt. In de periode dat ik dus niks voelde, is mijn HCG in drie dagen verdrievoudigd. Dat is juist een heel goed teken, maar schijnbaar heeft mijn lijf daar helemaal niet op gereageerd. Ik word er zelf ook altijd vreselijk nerveus van als ik weinig voel, maar dat hoeft dat helemaal niet zoveel te zeggen. De gynaecoloog heeft me dat al heel vaak verteld, maar nu geloof ik hem pas voor het eerst . Grote kans dat je over een paar dagen weer heel veel voelt. Dat had ik namelijk ook. Succes ermee.
Ik had rond 6/7 weken precies hetzelfde, maar hoeft dus niets te betekenen. Als je zwanger bent heb je hormoonschommelingen dit betekend dat je er 9 maanden last van kunt hebben maar ook dat het ineens verdwijnt. En het kan dus ook over 2 dagen weer terug komen. Probeer hoe moeilijk het ook is je niet te druk te maken.
Ik heb er ook last van gehad. Dat mijn borsten twee dagen niet meer zeer deden, heb me toen wel ongerust gemaakt. Na die twee dagen deden ze weer pijn enz.. Het is echt een schommeling. Dus je hoeft je niet echt heel veel zorgen te maken en als dat wel zo is effe de verloskundige bellen. Gr