Hallo, welke kindjes zijn er ziek geworden en hoelang na de 14 maanden enting? Leroy heeft deze afgelopen donderdag gehad...ben erg benieuwd...
Mijn zoontje. Maar dat stelde niet zo veel voor. Een paar dagen koorts van rond 38,8 en rode vlekken. Edit: hij is er al na 3 dagen ziek geworden. Volgens de informatie die beschikbaar is kunnen de bijwerkingen pas na 5 dagen optreden, maar in dit geval waren ze er toch een stuk eerder.
Merel..... zij werd 5 dagen na de prik ziek, kreeg de mazelen (hoge koorts, vlekjes, algehele malaise) 2 dagen later was de koorts weg en weer 2 dagen later kreeg ze weer 2 dagen koorts. Daarna was alles over.
Bij mij zeiden ze dat de kindjes na 5 dagen last kunnen krijgen van de mazelen cocktail. Mijn aapje heeft helemaal nergens last van gehad.
dice heeft ze vorige week vrijdag gehad vanacht had hij verhoging en huilen en vandaag is hij ook erg huilerig
Ben zelf ook benieuwd hoe Yelena erop gaat reageren. Tot nu toe reageerde ze goed op inenten, sliep er lekker lang op. Haar verkoudheid is al een stuk minder, dus ik denk dat we de BMR wel op het daarvoor bestemde tijdstip kunnen geven.
Thom werd de dag na de inenting ziek, maar dat kan niet van de inenting zijn (althans zover ik heb begrepen ) Verder heeft hij er eigenlijk geen last van gehad gelukkig!