Krijg mijn maxi cosi niet op de buggy titanium breeze!

Discussie in 'Verzorging' gestart door nanny, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Heeft iemand dit ook?

Heb de goede adapterset waar de maxi cosi goed op past. Alleen past mijn maxi cosi niet tussen de buggy :(. in de winkel zeiden ze dat het moest passen. Of ben ik nou zon knoest. Mss dat iemand het weet anders word het een ritje naar de winkel.

Alvast bedankt!

Nanny.

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Misschien moet je de adapters omzetten.
    Als ik de bak gebruik moeten de adapters naar beneden en met de MC erop moeten ze omhoog.
    Heb trouwens de Maxi cosi Mura maar ook met MC adapters.

Hoop dat je snapt wat ik bedoel

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ik denk dat het toch mijn maxi cosi is die niet past. het is ook al een oude mss een net iets breder model voor op de titanium breeze.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoe oud is je maxi cosi? Want dat kan idd de reden zijn dat hij niet past. De hele oude modellen passen er niet op. Maxi cosi Citi en cabrio (fix) passen er alleen maar op.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Kan zijn dat je de adapters er verkeerd op heb staan. (weet ik uit ervaring.. ze moeten zeg maar naar de rugleuning wijzen btje dan) en je moet de maxicosi ook wat kantelen. richting rugleuning.

hij gaat erg lastig er op en eraf helaas. maar t kan wel.

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik heb inderdaad wel een oude maxi cosi maar het is wel een maxi cosi citi. Het rare is de adapters passen zo wel in de maxi cosi alleen de combinatie als de adapters op de buggy zitten. Kan de maxi cosi er niet op klikken omdat hij niet verder gaat. Ik denk dat inderdaad de maxi cosi te oud is die van vrienden pastte er ook niet op is ook een citi maar ook inderdaad zon 9 jaar oud! Had deze buggy bewust gekocht zodat ik de maxi cosi erop kon klikken en niet iedere keer die loei van een onderstel hoef te pakken van mijn quinny ( ook een oude) nu heb ik er nog niks aan :(.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    kan zijn dat je gewoon ff door moet duwen. Ik moest vrij veel kracht zetten om hem op de breeze er goed in te klikken. (dat ik bang was de boel te mollen. Zou ook ff kijken dat je eerst 1 kant doet dan zie je wat er gebeurt en dan de andere. Als je ze er op krijgt moet het namelijk echt wel passen.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als de adapters wel gewoon los in de mc passen dan moet het gewoon passen, want aan de breedte van de mc is nooit wat veranderd.
    Weet nog wel dat je idd flink wat kracht moest zetten om hem erop te klikken. Beetje nadeel altijd van de Titanium wagens het past allemaal net niet lekker.

Deel Deze Pagina