jaah, ben helemaal trots onze meid van 3 maanden oud haar eerste tandje is door. Weet dus gelijk waar de huilbuien vandaan kwamen Maar wat kan ik er nou het beste tegen doen. Want de tand ernaast is ook al een verdikking en denk dat ze daar ook last van kan hebben. Een bijtring houd ze zelf nog niet vast, en de winkels zijn nu dicht voor het halen van die druppels die je ervoor hebt. En als ik zelf de bijting vasthoud word ze boos omdat ze het niet fijn vind denk ik. Dus wie heeft er nog meer tips ?
Ik gaf mijn zoon wel eens een waterijsje, dan koelde zijn tandvlees af... of anders iets hards,kouds... een worteltje in de koelkast leggen ofzo want je dochtertje is nog wel jong voor ijs haha
Wow, al 1 tandje door en 1 in de maak... Bij Thijs denk ik ook dat er tandjes komen. Heb ook een bijtring in huis maar dat is geen succes. Een natwashandje kan hij een beetje vasthouden en het sabbelt ok lekker. Het andere alternatief is mijn vinger, waar hij dan heel hard op kauwt.
washandje inderdaad ook een goed idee super Ja vind het echt grappig, bij me eerste dochter duurde het 7 maanden en nu bij de 3 maanden al hopelijk is ze er dan ook snel vanaf goede tip nog meer tips zijn ook welkom
bijtring werkte bij mijn dochter niet. nu is het al te laat want de ah is volgens mij al dicht maar die verkopen ook die druppeltjes
Die druppels kan je volgens mij ook bij de dienstdoende apotheek halen... als het goed is, is er altijd eentje open bij jou in de buurt. Sterkte