Stukje slijmprop verloren? Bijna 33 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lemi, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

Heb al op internet gezocht over de slijmprop, maar kan niet duidelijk vinden wat ik wil weten. Ik lees wel stukjes dat de bevalling niet langer dan 3 weken op zich laat wachten als je de slijmprop verliest, maar ik neem aan dat dan de hele slijmprop is??

Nou ging ik vanmiddag naar de wc en toen zag ik een gelig/doorzichtig stukje slijm in mn ondergoed zitten. Het was ongeveer een cm groot en als ik t tussen een wc papiertje deed (sorry, moet t toch ff uitleggen;)) dan was het heel slijmerig en vrij dik. Er zat geen bloed bij, maar dat hoeft ook niet las ik. Kan dit een stukje van de slijmprop zijn en maakt dit uit? Moet ik hier wat mee doen omdat ik pas bijna 33 weken zwanger ben?

Hopelijk weet iemand een antwoord.

Liefs Lotte

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Euhm nou de slijmprop kun je met deeltjes verliezen dus het zou wel kunnen.
    Alleen wilt de slijmprop niet zeggen dat de bevalling gaat beginnen het kan dan toch nog weken duren en de slijmprop maakt zich dan ook weer gewoon aan.
    Ik ben trouwens helemaal geen slijmprop verloren!

Maak je er maar niet te druk over,je kleintje moet nog lekker in je buik blijven hihi

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt voor je reactie,

hoop op meer reacties

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hier ook geen slijmprop verloren of niet gemerkt. Mijn zusje was hem ook al kwijt rond 35 weken. Maar heeft tot 41 weken gelopen, dus het zegt niet zoveel. Mocht je het niet vertrouwen kan je altijd je vk bellen.

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik ben mijn slijmprop in een paar delen verloren, dacht dat dat met een week of 32-33 was (ik werkte namelijk nog). Ik ben uiteindelijk met 37weken al bevallen.
    Wat mij verteld is, is dat als je je slijmprop gedeeltelijk 'verliest' je lichaam instaat is om een nieuwe (nieuw deel) aan te maken. Denk dus niet dat het iets zegt.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Okee, dank jullie. Stom he dat t zo onduidelijk in de boeken staat. Als je het leest dan lijkt het of je binnen 3 weken zal bevallen...

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    als je de slijmprop verliest kan het nog een paar weken duren ik had het bij me eerste wel slijmprop verloren en 48 uur later was ze er maar iik heb nu ook al een stukje verloren maar dat zegt niks en ze zegen dat die ook weer aan kan groeien dus gewoon in de gaten houden

Deel Deze Pagina