inenten Mexicaanse Griep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Olly, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Dus bij een mutatie zal iedereen weer opnieuw een vaccinatie moeten krijgen.

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee hoor, als je antistoffen hebt aangemaakt voor Mex. griep zal je niet ziek worden van een mutatie. Een mutatie zal geen pandemie worden, dus enten is niet nodig.

3. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

nu komen ik en mijn man in aanmerking voor de prik , en we willen hem allebei.

moet je nu zelf je dokter bellen of krijg bericht thuis??

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Volgens mij gaat het voor ouders van kindjes onder de 6 maanden ook via de GGD. Daar krijg je dan vanzelf een oproep voor in de komende 2 weken.

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    pandemrix is 2 jaar houdbaar. na menging moet t binnen 24u gebruikt zijn.
    focetria kan k ff niet zoeken. zit met onze beeb op schoot.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ok, ik ga daar morgen nog even over bellen denk ik.

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Een bedrijf dat de vaccinatie ontwikkeld en levert...dat stelt mij nou juist niet gerust. Deze link is misschien wat zware kost maar wel boeiend. Dit zegt iets over de toevoegingen en dat die mogelijk op zichzelfstaand weinig kwaad kunnen. Maar juist datgene wat ze eraan toegevoegd hebben (squaleen) zou mogelijk een ongunstige wisselwerking kunnen hebben.

Waterput: Mogelijke Gevaren Lichaamsvreemd Squaleen

8. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Mijn zoontje wordt morgen een half jaar. Hij valt net in de groep die de prik wel mag halen. Maar als hij een week later geboren was zou hij hem niet mogen. Ook het feit dat het totaal niet getest is op jonge kinderen geeft me niet echt een lekker gevoel. Dit alles versterkt mijn gevoel dat ik het NIET moet doen. Maar moeilijk vind ik het wel, morgen moeten we weer naar het CB miss. dat ik toch nog even naar hun mening vraag, maar of me dat over kan halen om hem wel te laten enten vraag ik me af, we zullen zien!

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat is dus precies waar ik mij ook zorgen over maak. Dat ze van de prik koorts en rode plekken krijgen geloof ik wel. Maar is dat alles???

Een poll heeft weinig toegevoegde waarde (voor mij dan) dan zie je alleen maar wat de massa doet, en waarschijnlijk laat de massa zich wel enten.

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Forcetria is 1 jaar houdbaar.

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ik twijfel al dagen, wist het gister zeker en nu las ik dit op een ander forumhttp://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/39435-mogelijk-ernstige-bijwerkingen-vaccin-mexicaanse-griep.html en nu weet ik het weer niet, damn wat een moeilijke beslissing

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Maar in feite staat er niks in dat artikel, ik vind het maar bangmakerij.

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

't Is een les denk ik he. Zoveel strijdige informatie doet je haast dwingen op je eigen gevoel af te gaan. Wat iets goeds is, als je het mij vraagt.

14. zogelukkig

En dan nog weet je alleen de testresultaten van een handjevol volwassenen en niet die van baby's en kleine kinderen.

15. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Raar dat in dat artikel staat dat het een nieuwe combinatie hulpstoffen is. Mijn huisarts zegt dat er exact hetzelfde inzit als de gewone griepprik, maar met een ander dood virus dat geinjecteerd wordt, namelijke die van de Mexicaanse griep en niet de normale seizoensgriep. Hoe kan dat dan nou weer?

Overigens heb ik mijn dochter van 13 maanden net laten inenten ertegen (vandaag!).

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoe kan dat jessmijn? we worden toch pas over een week opgeroepen!

17. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ik vertrek naar de antillen de 26ste dus zou het anders mislopen...

18. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Mijn dochtertje zit in een risicogroep vanwege epilepsie, maar na lang wikken en wegen hebben we besloten haar niet te laten inenten. Ik durf het gewoon niet aan omdat gewoon niet bekend is wat de effecten op lange termijn zijn. Zelfs de WHO zegt dat er risico's zijn aan de vaccinatie. We houden haar maar gewoon heel goed in de gaten en hangen bij het minste of geringste met het ziekenhuis aan de telefoon.

19. Wij zijn eruit! We gaan ons dochtertje laten enten! Na gesprekken met onze huisarts en docenten gezondheidsleer hier op school hebben we besloten haar te laten vaccineren! Neemt niet weg dat ik het eng vind hoor...:(

20. zogelukkig

Deel Deze Pagina