Ja en ik denk dat de twijfel bij heel veel mensen gewoon blijft. Ik weet ook zeker dat ik geen besluit kan nemen. Geen idee waarom niet. Beide keuzes lijken namelijk logisch en even erg.
tegen die tijd mag je vast alsnog inenten, ik kan me niet anders voorstellen, wat moeten ze anders met die hele lading?
Ze moeten 2x geprikt worden, dus die 2e lading is daarvoor. Later in te enten doen ze niet (zoals t er nu uit ziet), de reden waarom niet staat al in t topic.
Ik denk ook dat er niet een nieuwe prikkans komt, of je moet je ha lief aankijken als hij vaccin over heeft, maar die zijn nu eerst voor de medische risicogroepen. Mijn ouders moeten van de week (de bejaardengroep), zij laten zich inenten voor hun kleinkind, anders hadden ze dat nooit gedaan. Ze hebben ook de "gewone" griepprik gehaald, mijn moeder vond het vreselijk: allemaal mensen op elkaar geplakt wachtend in een rij op de tocht met de bovenarm al ontbloot.... Ze zou dat haar kleinkind niet gunnen en dat wordt nog veel meer een massaspektakel (5000 per dag in sporthallen) met gillende kinders dan wel ouders..... oh, wat een lol! We hebben dus al gehad: zorg, bejaarden, dan kindjes tot 5 jaar en dan de oudere kinderen en de pubers nog? Heeft iemand trouwens meer info over buurland Belgie waar de M-griep al op zijn retour zou zijn?
Ik heb zojuist de brief met de oproepkaarten gehad. We moeten volgende week dinsdag naar een sporthal in de buurt. Nah lekker vroeg ook, 8.30. Ik heb ook heel lang getwijfelt, maar ik ga denk ik maar gewoon. Mijn moeder en schoonouders hebben de prik al gehad. Er zit trouwens ook nog een folder bij de oproep over het prikken van kids.
En dan krijgen ze nog door zo'n muts t verkeerde spul ingespoten....het zal je opa/oma of ouder maar zijn die eraan overlijdt.
hier ook een stel lieve schoonouders die de prik hebben gehaald voor hun kleindochter, echt lief! die 65 plussers van ons
Helaas alleen Belgiƫ. Ik bel nu de grieplijn om eens te peilen of ze al iets weten over een piek die ze verwachten.
Hier nog grote twijfel, lees graag even mee hoe andere mamma's hier over denken... Mijn gevoel zegt dat ik het niet moet doen, maar is dat verstandig? Wij hebben nog tot maandag bedenktijd, dan begint de 1e ronde...
ik twijfel ook nog steeds maar omdat mijn meisje bronchitis heeft laat ik haar wel inenten, zeker omdat de griep nogal op de longetjes valt qua complicaties.....ik heb daarom besloten het wel te doen, en nu verander ik dat ook niet meer anders wordt ik gek van mezelf!
denk dat ik het gewoon maar wel doe... om van de zorg af te zijn..wat als dit ...wat als dat... ze is dan in ieder geval na de eerste spuit voor 70% beschermd en wat het vaccin in de toekomst voor schade aanbrengt/kan brengen, kan toch niemand zeggen. En al zou het bekend zijn, zijn er altijd uitzonderingen. Dus kun je nooit weten hoe je kind ergens op reageert Tja ik denk dat ik maandag maar ga 1400 staan we gepland