inenten Mexicaanse Griep?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Olly, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hopelijk blijft het dalen het aantal gevallen.

2. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    hier nog een succesvehaal!
    mijn zoontje is afgelopen maandag ingeent maar nergens geen last van gehad ook niet van zn arm ofzo
    en hier uit de buurt en van vriende\collegs is er maar 1 kindje dat lichte verhoging had
    dus laat je niet bang maken hoor het valt best mee

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Waarschijnlijk heeft die van ons dan dezelfde prik gehad, want ook hij was ineens erg vrolijk :p

4. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Hmmz de mexicaanse griep is op zijn retour....heel goed natuurlijk daar niet van maar nu denk ik...over 3 weken moet ik nog een prik halen, dan duurt het nog 2 weken tot ik goed beschermd ben dus tegen oud en nieuw ben ik beschermd tegen de mex. griep en dan is ie waarschijnlijk al helemaal op zijn retour!!

Heeft het dan nog wel zin om te enten??

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Even een vraagje hoor...ik hoor zo om me heen dat er kans is dat je door de mex. griepprik onvruchtbaar kan worden?? :(:(
    Het lijkt mij onwaarschijnlijk hoor, kan er ook niks van vinden op internet maar weet iemand hier meer van af en kan dit ook onderbouwen?
    (heb de prik al laten zetten dus is nu niks meer aan te doen maar vroeg het me even af...broodje aap verhaal??)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

lulverhaal hoop ik dan maar

7. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Dat denk ik ook hoor omdat ik niks onderbouwends kan vinden op internet maar je gaat toch weer twijfelen he aan wat je hoort ;)

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als hij op retour blijft gaat er hier geen tweede prik in en bij donique ook niet hoor.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    En dat moet je niet geloven!

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Vind ik (mijn mening) altijd zoiets raars! Er worden zoveel kinderen geboren in de wereld met stoornissen afwijkingen enzovoorts noem maar op ook in landen waar niet gevaccineerd wordt vanwege armoede/geen geld. Zoals je vele kinderen ziet in de minder bedeelde landen met een gigantische tumor in hun lijfje(voorbeeld) en de meeste van deze landen kunnen toch echt geen vaccins betalen tegen de meeste ziektes.

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Als het goed is was het dat vanaf vandaag bij GGD's de tweede vaccins worden gegeven. Zijn er kinderen die hem vandaag hebben gehad en hoe gaat het kwa koorts etc (las op grieppandemie dat bij de tweede meer kans bestond op koorts) Batuhan heeft hem in het ziekenhuis gekregen en zou vandaag de tweede krijgen. Maar we hebben vrijdag een afspraak bij de kinderarts staan dus hij krijgt hem vrijdag. We hoefden dus geen twee keer te komen. Komt ook goed uit batuhan is al 4daagjes flink verkouden

12. Bij baby en dreumes staat nu een heel topic over de bijwerkingen!

13. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    dit is allemaal al voorbij gekomen! Belachelijk dat je daar nu nog mee komt, terwijl de meeste vaccinaties al zijn geweest! Beetje onrust stoken...!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    mag ik die officiele wetenschappelijke feiten dossiers dan ook zien (A) als het zo zwart op wit staat! Ik zie alleen maar allemaal zelf geschreven stukjes en krantenknipsels enzo...! En stukjes met die heeft dat gezegd/geschreven waar is het bewijs daarvan misschien heb je het wel uit je grote duim gezogen. Niet lullig bedoelt maar waar moet ik op baseren dat dat allemaal wel waar is wat er geschreven staat en niet verzonnen is. En laat die moeders hier met rust die hebben het al moeilijk genoeg om zulke grote beslissingen te moeten maken voor hun kind(eren) pff. Iedereen wilt het beste voor zijn kind.

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#955 Cygnet2, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2009
    BAH! Lees eens goed... er is GEEN wetenschappelijke feiten!
    En het feit dat er hier weer over kwik begonnen wordt... Eet eens een broodje tonijnsalade! BAH! Stennismakerij!

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

#956 Eefke84, 16 dec 2009
    sorry hoor john! je bent misschien een beste vent om een pilsje mee te drinken maar je opvattingen sluiten niet aan bij die van mij... en van vele hier denk ik.

zo heb ik toch even nog NETJES mijn mening gegeven;)

17. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    #957 kbloem, 16 dec 2009
    Ik heb hem ook gegoogled..;););););););)

18. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    hallo mijn zoontje heeft afgelopen maandag de spuit gehad en heeft niet echt bijwerkingen ja gister heeft hij meer gehuild als normaal echt overal om maar geen koorts of zoiets hij is trouwens 13 mnd
    succes met je zoontje vrijdag!!

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt san. Hoop dat het bij Batuhan ook goed verloopt. Na alles wat hij al heeft meegemaakt.

Marjolein bedankt meid heb het topic gevonden.

Ben het verder eens met de bovenstaande reacties betreft de reactie van John consumulde

Deel Deze Pagina