Hallo allemaal Wat missen jullie het meest qua eten en drinken? Ik gerookte zalm (vorige week was ik ergens waar ze versgerookte zalm hadden, heb er echt van GENOTEN) en een lekker glaasje wijn toch wel. Hoewel een heerlijk mals rood biefstukje is ook niet te versmaden Groetjes Azeb
Broodjes met filet americain, met een heerlijke Duvel erbij. En een heerlijk fris wit wijntje... Maar nog even en dan.....
ik mis de leverworst en leverpastei... ja mag eht dan wel een beetje hebben maar doe het maar niet, want als ik het in huis ga halen is het alleen maar erg verleidelijk
Ik had laatst tijdens de verjaardag van een oom in de kroeg voor het eerst heel erg veel trek in een wishky met ijs haha maar verder niks echt gemist hoor. Zalm en rood vlees houd ik sowieso al niet van, koffie liet ik vanaf dat bewuste krantenartikel helemaal staan en ik heb geloof ik drie broodjes saksische leverworst tijdens de hele zwangerschap gegeten, ik mis het ook gewoon niet.
Mis niks echt heel erg. Maar soms dan zou ik n moord doen voor een red bull. Die had ik normaal eentje bij in de auto als we een eind gingen wandelen of intensief gingen shoppen. Dan pakte ik die halverwege of nadien omdat ik dan anders helemaal inzakte zodra ik in de warme auto zat. Maarja dat doene we nou maar ffkes nie En leverworst enzo....1tje per dag maar...pff. Kan zo n half pakje op ben er gek op En rood vlees...biefstuk niet zo zeer maar rib eye ofzo. Oh en mn fijne vriendin die langs komt met sushi Had ze ff niet aan gedacht dat ik dat nu niet mocht....AARGH! ..naja, nog n paar maandjes en dan mag t weer
Heb mijn mannetje de opdracht gegeven om na de bevalling, een pistolet met filet american, een grote blik Red Bull en als toetje een bak Tiramisu te halen
Ik eet nog steeds gerookte zalm hoor, in een ovenschotel met prei. Ik 'mis' niet veel... Ben niet dol op prepare brrr, alcohol dronk ik ook niet vaak... Misschien eens een kriek bellevue na de bevalling, ja daar heb ik wel zin in.
Juist omdat ik het niet mag: M'n glaasje rode griekse wijn... Ik drink eigenlijk amper alcohol ofzo, vind alleen erg zoete wijnen lekker. En zelfs dan heb ik aan 1 of 2 glaasjes echt genoeg, maar die Mavrodaphne is zooo lekker ! Gewoon 1x in de week dat glaasje ofzo..
enige wat ik miste was een simpel tartaartje. na de bevalling toen ik na een paar dagen naar huis ging kreeg ik een over heerlijke biefstuk van me man en heb een bak filet american leeg zitten eten
Ik ben helaas gek op alle rauwe dingen.. carpaccio, filet americain, rosbief, biefstuk en een heerlijk wit wijntje... Lijkt me heerlijk wanneer ik dat weer mag..
Carpaccio mis ik echt enorm! en verder'een lekker rood biefstukje Owja en ik heb ineens regelmatig zin in een glaasje witte wijn, terwijl ik dit normaal gesproken zo goed als nooit drink :S
oeee gerookte zalm heb ik toch vaak genomen, kwam er pas later achter, kheb wel de wat duurdere gegeten ik hoop dat dat de kans nog minder maakt. Maar ik heb echt zin in medium biefstuk/steak, filet american en vooral kazen! schimmel en stink kaasjes
mijn glaasje Baileys en me broodje filet american! Leverworst eet ik af en toe gewoon,en af en toe neem ik ook gewoon een slokje redbull