regenscherm gedonder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweet978, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    hai dames,

De titel zegt het al.. ik heb gedonder met mijn regenscherm. Ik heb een quinny buzz kinderwagen. Op dit moment gebruik ik de reiswieg en het regenscherm dat bijgeleverd is, is erg stug en dik. Ik kan hem er dus niet makkelijk even af en op doen :(

Ik ben dus op zoek naar een regenscherm dat over een reiswieg past, maar met haakjes of zo aan de onderkant vastzit, zodat ik in de bus hem er even snel op en af kan doen. Ik moet namelijk veel en lang met de bus en de vorige keer werd ze bijna gekookt :(.

Iemand een tip?
    Alvast bedankt

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
  3. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Ben je al wezen kijken in de grotere babywinkels? Hebben ze daar niet een ander regenscherm dat erop past wat wat makkelijker te bevestigen is?

Wij hebben de maxi cosi en die regenhoes is echt prima. Heb alleen ruzie in de zomer gehad met de parasol, maar dat is een ander (klein) probleem.

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb een Mutsy slider en gewoon een universeel regenhoes er overheen. Werkt heel gemakkelijk! Tot nu toe weinig op en af hoeven doen, maar als het zou moeten zou het geen probleem zijn!

Misschien gewoon een hele simpele scoren? Ik heb hem bij de baby-walz vandaan.

5. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    Ik had zelf al bedacht dat ik morgen ff langs de prenatal moet en daar dan ff kijk. Kreeg alleen van iemand de tip dat er regenschermen waren die je onder de reiswieg vast maakt met haakjes.. leek me ideaal..vandaar de vraag...

Alvast bedankt in iedergeval.

Deel Deze Pagina