Gefeliciteerd!!! Een jaar alweer,wat gaat het hard he? Wat heeft hij allemaal voor zijn verjaardag gekregen?
Gefeliciteerd! Waar is ie allemaal mee verwend? Hoe ging het met de taart? Ons ventje is zondag aan de beurt dan wordt ie alweer 1!
Gefeliciteerd! Hier nog een maandje en dan is het zover. Wat gaat het toch belachelijk snel... Hoe hebben jullie het gevierd? Veel mensen uitgenodigd enzo? En ook getrakteerd op het kdv of gaat hij daar niet heen?
heey heey nee hij gaat nog niet naar het kdv en ja waren veel mensen haha vrienden,familie en meneertje vond het geweldig haha hij greep lekker met zijn handjes in de taart en hij heeft een super grote knuffel gehad,kinder quad piano waarop je dingen kan leren zoals dieren geluiden tractor met lichtjes en erachter aanhangwagen met kip,paard,koe en schaap die dan geluid maken kleding zal wat foto's in me album gooien
en is jou ventje al weer een beetje bijgekomen van de bijzondere dag ?? weet dat mijn nichtje een paar dagen onderste boven was haha
GEFELICITEERD! hier is het over 1,5 maand zover. en het gaat zoooo haaarddd .... ik moet nu elke keer denken aan vorig jaar, toen was ik nu met verlof en wat ik toen deed en zo. Net zo'n flashback..