Inenten.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mamabram, Feb 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Dank jullie wel! Precies wat ik ook vind.!

2. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    weet je hoeveel kinderen er 200 jaar geleden overleden aan mazelen, pokken en tatanus!! of hoeveel er voor het leven verminkt werden door polio!... die ziektes zijn er nu vrijwel niet meer maar als we stoppen met enten komen ze gewoon terug. Door enten onstaat er groepsimumiteit waar ook mensen die niet enten nu lekker van profiteren.. maar als de groep te groot wordt....

3. Islah

Islah Niet meer actief

Zo dat is wel erg zeg :$ Wat een raar mens!

4. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ja en het irritante is dat ze er ook heilig van overtuigd is. Zij vindt bijv dat iedereen verplicht is om minstens een jaar borstvoeding te geven en als het niet lukt moet je een lactatiedeskundige inschakelen...

Oh, ze heeft zelf nog geen kinderen 😳

5. penseel

penseel Niet meer actief

Pfff dat zijn de ergste hwha.

Wens haar een kind toe bv dat niet lukt roep lact er bij mevrouw u heeft niet genoeg bv.Even zoete wraak hoor.

Stel je voor zeg dat het haar zou overkomen mijn god wat moet ze dan!!:D

6. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik ben pro bv hoor en geef t zelf ook maar dat beschermd echt niet genoeg tegen dit soort enge ziektes. Vroeger kregen kibderen ook bv en toen giingen er hordes kinderen dood aan pokken etc.

7. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Jij als moeder gaat je toch zeker niet verantwoorden tegenover een ander.. iedere moeder maakt een voor haar de juiste keuze... of een ander er nu mee eens is of niet... lekker laten gaan!

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Hear hear!!!

Share This Page