Hallo,ik heb de volgende vraag. ik ben sinds een week begonnen met een groentehapje,en ben bezig om mijn bv af te bouwen,dus ik vervang nu 1 voeding door een flesje opvolgmelk. maar ik zit nog steeds op 5 voedingen per dag. ik geef hem 2 keer bv,hij krijgt 2 keer afgekolfde melk in een flesje (ong. 230 cc),en een flesje opvolgmelk ( 180,6 schepjes) krijgt hij dan niet teveel?en kan ik nu hij groente krijgt meer tijd tussen 2 voedingen laten? zodat ik op 4 voedingen uitkom? alvast bedankt ps:hij heeft nu ook duidelijk last als hij gaat poepen,komt dat door de opvolgmelk,of groente? hij heeft verder geen krampjes
Probeer inderdaad over te gaan op 4 voedingen. Dat hij last heeft van poepen kan van beide komen. Geef hem wat extra vocht zoals thee, water, diksap. Ilja
dus hij krijgt niet teveel melk?,en kan ik dan tussen de voedingen wel meer dan 4 uren laten?want anders zou hij de laatste voeding rond 8 uur krijgen en dat is te vroeg voor hem,dan word hij s'nachts wakker. en moet ik dan thee o.i.d geven tijdens het groentenhapje ofzo?,en hoeveel ?
Ik zou niet veel langer tijd dan 4 uur ertussen laten. En als je over gaat op 4 flessen dan geef je meestal de laatste fles / voeding rond de klok van 7 a 8 uur. Hoeveelheid melk is prima hoor. Diksap, thee / water kan je gewoon tussendoor aanbieden. Ilja