hai meiden, ons zoontje is nu 14 maanden en slaapt (nog steeds) niet door s'nachts. Hij is gemiddels zo'n drie keer wakker en huilt dan ook flink.Tandjes komen er in redelijk snel tempo door. Overdag lijkt hij ook vrij moe en is ook meer aan het huilen dan anders. Weet iemand ook wanneer ik de vlag uit kan hangen dat hij de gehele nacht doorslaapt? (ik vrees wanneer het tweede wondertje er is, hahahahahaha) Bedankt alvast! Groetjes, vonneg
Ach meis, ik hoop voor je dat het morgen al is... Kan je hier geen raad bij geven... Ons wondertje sliep na 6 weken al van 23-7 en met 3 maanden van 19-7... af en toe met een uitzondering... Oh dit helpt je natuurlijk helemaal niet... hoop dat ie gauw doorheeft hoe lekker het is om de hele nacht door te slapen...
Hier sliep Dewi sinds 2 weken pas door, en dat is nu alweer veranderd. maar ik denk dat we middenin een sprongetje zitten. Succes
Quinn sliep ook al met 6 weken door, maar met 8 maanden was het afgelopen met de rustige nachten. Het is echt heel weinig voorgekomen dat Quinn de nachten heeft doorgetrokken sindsdien. Nu hij anderhalf is begint het beter te worden. Deze week heeft hij zelfs al 3 x compleet doorgeslapen! Moet zeggen dat het heel vaak lichamelijke oorzaken heeft bij Quinn en dan voornamelijk tanden en buikkrampen. succes meid, ik weet hoe het is!
Deniz sliep met 2 weken door (23.30-08.00) en slaapt gelukig nu nog door (20.30-08.30) dus ik kan je helaas geen tips geven. Sterkte ermee in ieder geval.
Daan is bijna 15 maanden en slaapt ook nog steeds niet door helaas. Ik ben met daan naar de huisarts geweest of zei iets konden betekenen als hij 1,5 jaar is en hij slaapt dan nog niet door krijgen we een hoestdrankje voor een paar weken zodat ze uit het ritme komen. Heb daar laatst ook een topic over geopend.
Ik heb het gelezen, en leef met je mee Wat me vooral opbreekt is nu de tweede zwangerschap erbij en ook dat het al een tijd gaande is. Laatst heeft 'ie twee nachten doorgeslapen (toen werd ik wakker omdat het te rustig was, hahaha). Bedankt voor het medeleven, misschien dat iemand nog tips heeft of weet wat het zou kunnen zijn?! Groetjes, vonneg
Ons zoontje sliep pas door met 7 maanden. Ik weet niet hoe. Maar dit is een beetje wat we doen. - Hij kreeg toen vast voedsel (en kwam niet meer voor een voeding). - Hij kon zelf zijn speentje in zijn mond doen (wij hoefden er niet meer voor uit bed). - Ik deed hem voor het slapen gaan in bad, maar dat doe ik nu niet meer. - Hij heeft een nachtlampje op zijn kamer. - Boven zijn bedje hangt een mobieltje met muziek en licht (figuurtjes op het plafond), dat automatisch uitgaat na 10-15 min. - Als hij huilt, gaan we niet direkt naar hem toe. Soms huilt hij een beetje in zijn slaap, of gaat het vanzelf over (binnen 1-2 min.). - Zijn kamer is donker op het nachtlampje na. En we zetten zijn deur niet in het slot, en het licht op de gang is aan, zodat er licht door een kier naar binnen schijnt. - Hij doet overdag 2x een dutje 11-12 en 15-16 (om en nabij). - Hij gaat 's avonds op het zelfde tijdstip naar bed, en voor het slapen gaan krijgt hij een beetje te drinken, en kijkt hij naar een stukje DVD. - Voordat hij uiteindelijk door sliep met 7 maanden, was het even troosten als hij huilde, en meteen weer in bed; ik haalde hem wel uit bed, omdat ik hem alleen op die manier kon troosten (door te zingen en te praten).
onze zoon sliep ook weer slechter erg onrustig, ik ben toch weer begonnen met johannesbroodpitmeel te geven en hij slaapt weer als een roos. hij is nu 10 maaanden. dus mischien hebben jullie hier iets aan. succes
Bedankt voor de tips , meiden, alleen Dylan is nu 14 maanden en krijgt al pap e.d. voor het slapen gaan; vaste rituelen; nachtlampje, voorlezen en ga zo maar door..maar bedankt voor het meedenken Groetjes, vonneg