inenten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesjes, 25 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wel of niet inenten

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Mijn reactie van "je kunt het nooit aantonen ....enz." was een vervolg op de reactie van Alya dat mailde dat je alles wel kon toespelen op de vaccinaties en dat het koffiedik kijken is.
    Binnen de reguliere zorg wordt het niet geaccepteerd dat het mogelijk is datkinderen ziek zijn geworden NA de entingen, omdat het feitelijk niet terug te halen is en het reguliere wil feiten. Maar het is toch wel verwonderlijk dat veel kinderen ziek worden NA het krijgen van de prik. Het blijft een feit dat het moeilijk aan te tonen is (bewijzen), maar dat betekent niet dat enten geen schade toe kan dienen!!!! Ik vind niet dat ik mezelf tegenspreek daarin. Ik blijf tegen ineneten van kinderen op een leeftijd van 8 weken. Ik vind ze daarvoor nog veel te zwak!

2. Niet meer actief

Ik heb er geen moment over nagedacht! Ik ben blij dat het er is en ik zou er met de volgende ook geen moment over nadenken.

En tegenwoordig zijn dus helemaal niet zoveel kindjes meer ziek van het enten, omdat de vaccins verbeterd zijn en de reacties hierop nauwelijks voorkomt.

3. Niet meer actief

het gaat er ook om of de kleine op het moment van de prik ziek is ja of nee... als de kleine al iets minder weerstand heeft, moet je de prik gewoon ff uitstellen,

de kans dat een kleine gehandicapt raak is iets van 0,2 procent of zo of zelfs minder... en dan word er door sommige snel gezegd er is een kans dus doen we niet...

maar een ander voorbeeld over kansen, de kans dat als je naar buiten loopt dat je dan overreden word is er ook, ook wel een kleine kans net als met die prik, maar iedereen loopt toch ook nog steeds naar buiten...

er is overal kans op... maar is wel fijn dat het met inentingen veel dingen misschien voorkomen kan worden

4. Niet meer actief

Maar daar zal het cb ook zelf meekomen als het ziek is en anders geen probleem als je het aangeeft om uit te stellen.

5. Niet meer actief

ja hoor dat doen ze idd ook, maja als je weet dat zijn of haar weerstand minder is, kan je zelf ff bellen en uitstellen, voor een week later bv, anders ga je bij wijze van voor niks of dubbel

6. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Dit is onzin. Stond vandaag nog in de krant dat van de 20 gemelde gevallen er onderzoek was gedaan naar.... En dat er in 5 gevallen was geoordeeld dat het wel wat met de prik te maken kon hebben.

Ik vind het niet verwonderlijk dat kinderen ziek worden na een prik. Waarom niet: omdat er wat gebeurd met het afweergestel.
    Als ik zwanger ben, ben ik ook veel bevattelijekr voor verkoudheden, griepjes e.d. Je lijf is in onbalans en moet dat weer zien te vinden.

Deel Deze Pagina