gezocht leuke zomerjas / jack 110 (-116)

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Cygnet2, Mar 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een ramp.. ik zoek me altijd suf aan zomerjassen... voor mezelf maar dus ook voor mijn kinderen. De meeste jassen vind ik erg lelijk en erg gewoontjes. Voor mijn dochtertje heb ik inmiddels een jas gevonden die me aanstaat (zie Welcome! | kleertjes.com)
    maar voor mijn zoon... AAAAAH!

Wie helpt.

Ik zoek een leuke, geen 13 in een dozijn jas / jack bij voorkeur niet in het licht of hard blauw (dat zie je zo verschrikkelijk veel) en geen glimmende stoffen (vind ik niet mooi). Prijs - max € 125,-

Oja, de kinderen dragen bijvoorbeeld kleding van Imps & Elfs, Shrunk & Soda, Diesel

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

3. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    moeilijk denk ik in jouw geval
    de jas die je bij kleertjes.com hebt is totaal niet mijn smaak
    dus kan me niet in jou verplaatsen

en ik heb al te veel leuke jassen gezien
    dus ken je probleem niet.

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    wat vind je van replay jasje bij kleertjes.com?

5. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    of bij esprit, daar hebben ze maat 104-110.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hé dank je wel allemaal,

@Mirell... ik denk dat ik voor jou / jullie ook zat jasjes heb gezien.. maar het is inderdaad niet mijn smaak. Ik vind het bij andere meisjes trouwens vaak erg mooi staan hoor maar goed, ieder z'n ding he?

@Romy... leuke ideeën maar niet helemaal .. iets te felle kleuren maar anders is het in ieder geval wel.

@Belize.... bij Kleertjes.com heb ik geen leuke jongensjassen gezien.. meisjes trouwens ook maar één (en die heb ik gekocht ;))
    Esprit vind ik vaak wat te gewoontjes maar ik zie er één tussen staan die ik wel leuk vind.. die ik ga ik even ergens in het 'eggie' bekijken.

Dank voor suggesties.. meer is helemaal welkom!

7. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    replay jasje niet leuk dan bij kleertjes?

bij esprit zijn de maten anders he, 104-110 is een maat. op letten.(die legergroene jas?)

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Deze dacht ik aan... Bij Replay zie ik niets wat ik echt leuk vind.. dat is vaak het probleem.. ik vind dan dingen wel 'ok' maar niet echt leuk. Dank voor de waarschuwing van de maten.. misschien is dit juist wel goed 104-110

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

ik zag deze van name it.
    Lijkt wel iets op die van esprit
    Name it MUNK - Mantels - Olijf - Zalando.nl

Is wel bij Zalando en volgens mij ben jij anti-zalando ;) ,maar ze zullen hem vast ook wel in een winkel hebben.

Ik vind het ook lastig om een leuke jongensjas te vinden.
    Die baseball dingen vind ik allemaal lelijk en dat glimmende hoeft van mij ook niet.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Ben voor mijn dochter ook aan het kijken. Ik grijp zelfs al mis in verschillende winkels

TS, zal wel geen winkel voor jou zijn maar ik zag vandaag bij de Zeeman best leuke jasjes. Maar goed, dat zal wel geen optie zijn.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Romy.. dank je wel! Leuk jasje. Ik zou inderdaad niet zo snel bij Zalando kopen omdat ik de reclames werkelijk te erg voor woorden vind maar het jasje vind ik leuk. Ik ga gewoon eens bij Name it kijken. Dank

@Bosi.. Zeeman? Nee, niet als reguliere jas maar voor erbij misschien wel. Ik zal eens kijken. Dank ook!

12. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63

ja dacht ik al, deze.ik zie ook vaak ok dingen maar echt leuk is moeilijk te vinden. precies hetzelfde met broekjes, t shirtjes etc. ik heb vestjes, katoen fleace of katoen voor de zomer. en soms moet het met een regenjasje er over heen.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Inderdaad. Voor erbij echt best leuk. Simpel maar leuk.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nu zoon wat groter is vind ik Scotch Shrunk (Scotch & Soda) echt heel leuk. Het zit ook mooi bij hem en het is toch even een beetje anders dan doorsnee EN niet zo druk / gekleurd etc.

(helaas geen leuke jasjes)

Kids Clothes - Spring Summer 2012 Fashion - Boys Collection by Scotch Shrunk - Scotch & Soda Online Shop

15. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
  16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik snap wat je bedoeld maar ik vind het een boel geld voor dit jasje.. oftewel niet bijzonder genoeg ;)

17. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    deze zou te smal zijn voor mijn jongen.

18. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ik bedoel s& shrunk te smal hier waarschijnlijk.

ja ik snap het. niet teveel geld voor n Z.jasje, maar je moet het wel erg leuk vinden voor wat het is.

ik hou ook van rustige stijl.

19. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
  20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0