ik schaam me zo.. heb vandaag 4 jurkjes voor Eef gekocht.. 1 nieuwe baby barb jurk en 3 op het internet.. mijn vriend zegt dat ik eindelijk mijn levende pop heb gevonden, hij lacht er wel bij hoor.. en zo erg is het ook weer niet volgens mij.. op dagen zoals vandaag ligt madam in haar zeeman joggingpak gezellig in de box.. maar jeukt het bij jullie ook zo om kleertjes te kopen?? oja.. ff jurkje showen, wat vinden jullie er van??
ach het is mijn smaak niet maar ik heb voor m'n dochter deze jurk gekocht: https://shop.hm.com/media/products/795/DXL795_73170_06007_44_9914.jpg en die zullen mensen misschien ook wel 'popperig' ofzo kunnen vinden zolang kleertjes draagbaar blijven vind ik er niets mis mee hoor, dat je je kindje leuke jurkjes aan geeft. En komop: Hoeveel moeders hopen niet (stiekem) op een meisje , óók om lekker de haartjes te doen, speltjes, vlechtjes , mooie jurkjes te kopen... geniet er lekker van . Hier wisselt het ook enorm. Net wat jij zegt: De ene dag haar joggingpakje van de zeeman (zijn fijne pakjes ) en de volgende dag een jurkje en maillot. En eigenlijk let ik er niet eens zo op of we naar buiten moeten of niet. Het weekend kleed ik haar tegenwoordig wel wat netter (meer jurkjes) , want ik merkte dat de jurkjes ongedragen in de kast bleven hangen, omdat de andere kleertjes wat praktischer waren. Maar oke, ik vind het wel meevallen hoor, met die levende pop, maar ik zou me ook wel een beetje aangevallen kunnen voelen hoor, ondanks de lach.. en wat gaan twijfelen . Maar dat moet je dus gewoon niet doen .
Leuk! Ben dol op Baby Barb. Als je even een (paar?) bladzijden verder kijkt, is er een heel topic over mooie kleertjes voor baby's.(baby kledingkast ofzo heet het) @Athina; dat Hello Kitty jurkje is ook schattig zeg!
Haha, ik herken het heel goed. Heb ook laatst nog 1 jurkje van babybarb en lief! besteld, terwijl ze al wel 6 jurkjes heeft hangen. Tja, het is ook allemaal zo schattig en lief.
nou hier ook hoor.... ik ben niet zo,n meisjes meisje en zelf vrij stoer.... totdat ik dus een meisjesbaby kreeg hahhaha soms vind ik het gewoon leuk om haar lekker op te tutten met een mooi mailotje en een lief jurkje, ik vind die babymailotjes zooooo ontzettend schattig met zo,n klein pamperkontje erin.... ik heb er wel 10.... om op te vreten vind ik haar dan.. maarja dat vind ik altijd wel ook als ze een broek aanheeft hoor!!! kijk je baby als een modepopje verkleden en maar showen.. dat vind ik echt absurd ( ken zo iemand... is echt stom) gr Jose
En als ze gaan lopen dan koop je nog meer jurkjes want dan staan ze nog leuker !! hihi Ik spreek uit ervaring .
Leuk Hello Kitty!! Draag ik zelf ook ben er helemaal fan van hihi...Mijn zoontje kan hello kitty al herkennen en aanwijzen (van mamas badjas, sokken, pyama enz....) Maar die jurkjes zijn gewoon schattig als je n meisje hebt
Ik heb dan wel een jochie...maar ook ik koop me scheel aan toffe/hippe kleertjes! Mn broertje zei vorige keer al dat Finn geen accessoire is! Maar het valt mee...hij heeft idd ook gewoon dingetjes van de zeeman e.d. maar als ik iets leuks zie bij NameIt of zo...dan koop ik het ook!
Ach, ik zeg maar niets... Ben nu maar dingen alvast in maat 80 aan het kopen omdat 74 toch wel gaat uitpuilen in de kast Er zijn zovéél leuke dingen (en het een blijft voor het ander hangen en dat is eigenlijk wel erg hè....)
Ach.. ik heb ook een levende pop . Ik heb zelf nooit een zusje gehad, wel broers en ben dus enorm blij met een dochter! Was ik ook met een zoon geweest hoor. Ik hou gewoon van kleding en roezels dus ik koop ook heel veel, vooral via internet. Als je dat nou leuk vindt.... Ik ga haar niet vaker dan 2 x per dag verkleden en dan is die 2e keer ook echt pas als ze echt vies is dus ik zie er geen probleem in... Ze spuugde vooral in het begin heel veel dus had ik een goede reden om elke dag wat anders aan te doen! Ieder nadeel heeft z'n voordeel... joh niet druk om maken, je bent gewoon dol op je meisje en ze wordt lekker verwend! Zoals de Gooise Meisjes zeiden: "Liever verwend dan verwaarloosd!" Shop ze!
super i loveeeeeeeeee baby barb. en koop ook altijd veeeeel te vaak en te veel maar zo verlijdelijk een meid. mijn levende pop inderdaad vind t geen belediging hoor! wel een pop met een eigen willetje
heb je ook die goudenjurk gezien met bonten bollerootje erop. die heb ik voor 2E kerstdag en ik heb een zwarte babaybarb jurkje voor kerstavond en met oud en nieuw een setje van name-it zwart rood echt heeeel stoer.
en ik denk trouwens dat het met een jongen niet anders zou zijn, want dan zou ik ook veel van jottum en Pointer kopen..
Ow dat klopt zeker, voor jongens hebben ze ook superveel leuke kleren. Maar ik denk echt dat ik voor een meisje nog veel meer zou kopen, omdat je daar meer variatie in hebt (jurkjes, rokjes, broekje, legging, maillot, etc.).
ik heb voor de kerst het zwarte tule rokje van name-it, moet er alleen nog iets op bedenken, maar dat gaat vast lukken en nou liep ik vanmiddag langs Didi en daar zag ik een tule rok voor Dames, dus ga morgen denk ik ff kijken of het wat is, misschien ga ik dan wel hetzelfde gekleed als m'n dochter.. hou ik normaal niet van, maar voor m'n dochter maak ik graag een uitzondering... (zwijmel) Tip: zilveren schoentjes van babypaws... i love it!
ik heb t zwarte tule rokje met een rood bloesje met glimknoopjes daaroverheen een bollerootje zwart en onder de rok de legging met ruit in het zwart rood. www.amazingkids.nl ik kon ook het rood geruite rokje niet laten hangen
haha ik geniet echt hier...zo herkenbaar mijn oudste babypop is inmiddels bijna 7 en die kiest ondertussen bijna zelf dr dingen uit en de jongste is geen meisjemeisje das meer een stoer meisjemeisje....dus geen tuletjes en kantjes en strikjes en al helemaal geen staartjes.... Maar ook dat vind ik leuk Tja ik ben dan ook retetrots op onze 2 meiden!!