echt vervelend!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by babytje, Sep 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    hallo dames,
    nu zit ik ziek thuis en heb mijn meisje wel naar de opvang gebracht zodat ik ook echt even uit kan rusten en de creche zit praktisch naast mijn huis en nu hoor ik haar steeds huilen! bah wat irritant zeg! zit steeds stiekem door het raam te kijken en ik zie wel dat de leidsters wel bij haar blijven enzo en haar troosten, daar ben ik wel erg blij om! maar ik hoor aan het huilen dat ze gewoon moe is, thuis slaapt ze namelijk erg veel sochtends maar daar minder! maar goed, ik weet dat ze daar goed zit, maar ik zit mezelf op te vreten!

2. suzy28

suzy28 Actief lid

Jan 28, 2007
    298
    0
    0
    oh dat zou ik ook hebben als ik jou was! Wat vervelend joh, je kan dan echt niet rustig uitzieken. Is makkelijk gezegd dan gedaan maar probeer het ff los te laten en toch je rust te pakken.

Sterkte!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Weet je wel zeker dat ze daar goed zit?
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik een soort van twijfel in je bericht lees. Niet mbt het KDV maar meer met jouw gevoel.

Ik denk dat ik ook gek zou worden als ik pal naast mijn kind zou bivakkeren maar probeer nou zelf eerst uit te zieken.

Anders bel je toch even...of je haalt haar wat vroeger op?

Kan je man geen halve snipperdag opnemen?
    Heb je toch iedereen thuis en kan jij je rust pakken.

Beterschap.
    Elmo

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Oh getver meis, kan me voorstellen dat je je daar ook niet echt lekker bij voelt. Jij ziek en die kleine zo onrustig.... Ik zou hetzelfde gevoel hebben. Bah!
    Het gaat straks vast beter joh, probeer je zinnen een beetje te verzetten. Misschien even een dvd'tje kijken ofzo?

Knuf, Emma

5. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    ja ik weet zeker dat ze daar wel goed zit!maar ik weet zeker dat ze moe is en honger heeft en als er dan veel kindjes om haar heen gaan dreinen dan gaat ze huilen, ze zijn nu namelijk aan het buiten spelen. zolang ze bij de leidster op schoot zit is het goed! ik hoorde ze ook zeggen tegen de andere kinderen dat ze haar even met rust moesten laten. maar ik weet zeker dat ze honger heeft en ik weet dat ze gelukkig zo gaan eten!
    Nee mijn man is naar buitenland , dus helaas kan hij niet terug komen.
    Ik haal haar zeker wel wat eerder op vandaag! maar zal even afwachten of ik haar nog hoor na het eten!
    ik ga zo maar lekker slapen met de ramen goed dicht! hopelijk hoor ik dan niks meer! :(

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Goed idee meis, beterschap!

Knuffels, Emma

Share This Page