hallo mijn meis heeft gister haar tweede prikjes gehad. Ze dronk gisteren nog geen 100 cc en zonet weer laat ze 100cc staan terwijl ze normaal 180cc drinkt. ik weet dat ze minder kunnen gaan drinken na een prik maar is dit normaal? is het verstandig om nu om de 3 uur gewoon wat aan te bieden?? alvast bedankt!
Dat is opzich een normale reactie op de prikjes. Vaak slapen ze ook wat meer, en zijn ze wat eerder moe, zodat ze de fles minder goed kunnen drinken. Wij hebben het altijd laten gaan, zeker als het niet te lang duurt, en ze minimaal de helft drinkt van wat ze normaal drinkt. En verder wel helder en goed wakker is. Voor je eigen gevoel kun je haar wel wakker maken, maar mijn gevoel had meer zoiets van lekker je roes uitslapen, heb je ook geen last van de andere bijwerkingen, en dan zien we morgen wel weer.
Hier het zelfde geval. Laura heeft vrijdag haar tweede prikjes gehad en vanaf gisteren drinkt ze slechter. Normaal krijgt ze vijf maal 180 cc en nu gaat er per fles gemiddeld maar 120 in. Aangezien ze verder niet huilt om de fles blijf ik wel gewoon op de zelfde tijden geven. Ik denk dat je het even moet aankijken anders kun je altijd CB nog vragen.
het gaat weer goed hoor! denk dat het idd is gekomen door die prikjes... weten we dat mooi weer voor de volgende keer