Inenting! :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kayra, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kayra

Kayra Actief lid

Jun 13, 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Kayra heeft vandaag zijn eerste inentingen gehad. Ik had deze afspraak zo geregeld dat mijn man er ook bij zou zijn, zodat hij Kayra vast zou houden, maar helaas is dat anders gelopen! Mannetje werd wakker gebeld en moest meteen weg. En nou heb ik Kayra vastgehouden ow wat was dat erg zeg :cry: . Hij keek me echt huilend aan en het leek net alsof hij vroeg hoe ik dit heb kunnen laten gebeuren. Ik voel me echt zo klote... :cry:

Hij was zo moe van het huilen dat hij nu in slaap is gevallen. Kan ik nog wat verwachten na het wakker worden? Bijwerkingen ofzo?

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Ach zielig he die prikjes. Ik voelde me ook altijd erg k*t.
    Mijn mannetje had alleen s`avonds een beetje verhoging van de prikjes, en een beetje hangeriger dan normaal.
    Lekker veel knuffelen en eventueel een paracetamolletje als je kleintje zich echt niet lekker voelt.
    Sterkte!

3. famke84

famke84 Actief lid

Nov 21, 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Hier helemaal geen bijwerkingen... Wel de hele dag slapen :)

Dat was dus niet zo erg!

4. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Ons zoontje heeft vandaag ook zijn derde keer inenting gehad. De eerste keer had hij van de spuitjes geen last, wel van het siroopje tegen rotavirus. De tweede keer koorts en wenen 's avonds en nu ook weer koorts en veel jengelen (is er ook nog verkouden bij, maakt het misschien erger).
    Het enige wat je dan kan doen is een stopje in de poep steken tegen de koorts en de pijn. En voor de rest inderdaad veel knuffelen!

Succes!

5. jumde

jumde Actief lid

Oct 5, 2006
    466
    0
    0
    Sophie heeft geen een keer er last van gehad gelukkig. Ze huilde ook nauwelijks bij de prikjes... is ook wel een beetje een bikkel hoor...

6. NewMum

NewMum Lid

Sep 18, 2008
    43
    0
    0
    onze mannetje heeft 3 dagen geleden ook zijn 2de vaccinatie gehad.
    ik merk aan hem dat hij minder eetlust heeft.. ik maak me toch wel een beetje zorgen.
    is dat normaal na een inenting dat ze minder eetlust krijgen?
    misschien is dit een beetje overdreven maar het lijkt ook alsof hij door minder drinken wat afgevallen is..

kan iemand mij hierop antwoord geven.

NewMum

7. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    hoi hoi ja daar maakte ik mij ook vreselijk zorgen over..
    door de prikjes sliep ze veel en daardoor bijna niet wakker te krijgen, ook niet voor voedingen
    *brr als k er weer aan denk...
    maar dat is gewoon weer goed gekomen.. na 2 dagen

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik denk altijd maar zo,beter een vervelend prikje dan een hele vervelende ziekte.
    Ach joh meestal is de pijn zo weer over,gewoon veeeel knuffelen! :baby:

Share This Page